Vraag

dik en lelijk

  • 29 March 2020
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar bijna 14

Ik ben best wel dik en ik vind me zelf lelijk

Veel mensen zeggen dat ik niet lelijk ben 

Maar wie moet ik geloven mezelf of hun ?

 


5 reacties

Hey,

als mensen over je zeggen dat je knap bent zou ik dat compliment maar gewoon geloven hoor ;).

 

Hoi

 

Wie moet je geloven? Degenen die je een complimentje geven :slight_smile:  Anderen zijn namelijk geneigd om een veel rationelere kijk op jou te hebben, terwijl we zelf vaak met een strenge blik naar ons lichaam kijken. Probeer je niet al te veel zorgen te maken; naar mijn vermoeden heeft jouw omgeving gelijk, en ben jij gewoon prachtig zoals je bent. 

 

Gr. Kenshin

Hey,

Als je je gaat focusen op al het positive wat mensen zeggen, en gaag focusen op alles wat je mooi en leuk vind aan jezelf, dan sta je denk ik wat sterker in je schoenen.

Elke keer als je iets stoms over jezelf denkt, probeer je dan ook iets heel goed aan jezelf op te noemen. 

Kan je dat proberen?

Succes,

Xx🍀

Heyy

Ik snap je ''probleem'' . Toch wil ik even zeggen dat grotendeels van de mensen zichzelf lelijk vindt hoor. Net zoals dat bijna iedereen zichzelf dik vindt. Is helemaal niet zo hoor, maar toch denken we het. Luister naar de mensen die zeggen dat je mooi bent, die je complimenten geven, je leven zal zoveel leuker zijn!

Groetjes

Kaas123

Hey,

Ik begrijp hoe je je voelt, maar als mensen tegen je zeggen dat je juist mooi bent zou ik dat als een compliment aanvaarden. Maar als jij je er niet lekker bij voelt over hoe je eruit ziet dan kan je altijd nog gaan sporten of iets anders. Het meeste van dit soort dingen komt neer op onzekerheid. En sommigen hebben dat meer dan anderen.

Natuurlijk is het aan jou om te bepalen wie je wilt geloven. Als anderen zeggen dat je juist mooi bent probeer dat ook tegen jezelf te zeggen! Want zo vinden ze je leuk!

 

Groetjes,

Magic You!

Reageer