Vraag

Depressie

  • 11 December 2018
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hai ik voel me nu echt al zo en paar maande kut ik heb veel pijn overal ik heb knie blezures ik heb maag klachte enzevoort . School gaat vreselijk ik haal de hele tijd onvoldoendes en men ouders die blijven mij maar niet begrijpen . De laatste tijd heb ik dwang op zelfmoord. Ik heb echt hulp nodig please

3 reacties

Hey!

Allereerst goed dat je naar dit forum bent gekomen!

Het kan best zijn dat je lichamelijke klachten door de depressie komen. Maar ik weet niet of je lichaam extra gevoelig is of je al je hele leven lang last hebt van die klachten dus daar kan ik niet over oordelen.

Hoe komt het dat je slechte punten haalt op school?

En weten je ouders dat je niet lekker in je vel zit?

Allereerst raad ik je aan om met iemand over je gevoelens te praten dat kunnen je ouders of vrienden zijn, maar ook iemand van school zoals je mentor of een familielid. Als je wat meer wilt weten over depressie of zelfmoord kun je misschien een kijkje nemen op de site van 113.

En weet: er is altijd iemand die je wilt helpen en zelfmoord is geen optie.

Groetjes, Anoniempje
Reputatie 3
Badge

Ander advies dan normaal maar ik hoop dat het helpt.

Ik ben zelf ook depri dus ik begrijp alles goed 

Als tegen je ouders praten moeilijk is wil ik je iets vertellen.

Zelfmoord is (bijna) nooit een goede optie 

Veel suc6

Reputatie 3
Badge +1

heyy heyy.

ten eerste ik vindt het super knap van je dat je dit deelt!! en wat naar van die knie blessure probeer je knie zo veel mogelijk te laten rusten. 

Omdat je niet zo lekker in je fel zit is het logisch dat je school niet zo goed gaat want a;ls het bij de 1 niet goed gaat gaat het slechter op school en bij de ander beter om er minder aan te denken. het verschilt dus per persoon. Helaas gaat school bij jou achter uit. belangerijk is om met je mentor of juf of meester erover te praten. wie weet mag je dan wel dingen herkansen of krijg je tijdsverlening :) 

En vergeet niet je kan altijd met een vertrouwens persoon te praten. Je kan diegne alles vertellen en als je het fijn vindt kan die vertrouwens persoon samen met jou het met je ouders bespreken zodat ze je beter begrijpen. 

Dit levert al sws zo veel stress op. en wat jij heb heb ik ook als je te veel stress heb en het niet meer in je hoofd past dan ja maakt je lichaam er lichamelijke klachten van zoals maag pijn.  Als het erger wordt zou ik wat rustiger aan doen met alles zodat je lichaam kan herstellen.

En je doet je best he. dus het is niet erg dat school slecht gaat zolang je je best maar doet!!

 

hopelijk heeft het wat geholpen :))

 

joe joe x

Reageer