cyberpesten

  • 8 February 2023
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Badge

Hoi, ik word gepest en ik zou graag met andere leeftijds genoten willen praten.

Als je ook word gepest, please begin hier een gesprek. 🫶🏼🫶🏼❤️


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

werd rond einde 2022 gepest, heel erg. Ben af en toe ge cyperpest, en wordt soms uitgescholden op straat:/

Reputatie 5
Badge +4

hoii ik word sinds groep 2 gepest, ben dit jaar naar vwo/middelbare school gegaan en dacht dat het wel was gestopt, in de eerste weken van school begon het weer. word ook gecyberpest en uitgescholden voor hoer etc.

Badge

Hoii,

Bij mijn school heb je een vertrouwenspersoon! Dat helpt super goed, als jouwn school dit ook heeft ga er dan aub heen 

Reputatie 7
Badge +15

 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

ja! en wat elke school ook (verplicht) heeft is een pestcoördinator! dat kan ook een idee zijn…… 

 

( btw. dit is hoe het in NL werkt…. ik weet niet of je in NL of België woont…...) 

 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 6
Badge +3

Ik wordt gepest omdat ik Aziaat ben, iedereen zegt poep chinees tegen mij of spleet oog ik vind dit heel vervelend . Ik huil op een of andere manier heel snel, dus als ze mij discrimineren moet ik meteen janken en ze lachen me dan nog meer uit.

(btw dit gebeurd niet elke dag, maar af en toe. Wou efe zeggen zodat je je niet zorgen om mij hoeft te maken dat dit zo vaak gebeurd, maar nog steeds vind ik het wel erg.)

Reageer