Skip to main content
Vraag

Buitensluiten? Pesten? Plagen

• 7 januari 2025
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Hoi allemaal ik zit op school in het 3de en iedereen uit me klas is hecht met elkaar en in de pauze ook ik zit er altijd maar een beetje bij en niemand die me ziet staan of nou ja ze zien me wel en roddelen over me en gaan me belachelijk maken en zelfs een vriendin van me begint nu zo te doen en 1 vriendin van haar was de stichter van alles en ik voel me niet fijn en ik heb het al bij me mentor gezegd maar hij zegt dat hij niks kan doen omdat we al in het 3de zitten en ik er niet meer tussen kan komen maar ik wil gewoon echt niet meer op deze school zijn en eig hier zien op de aarde 

Is dit buitensluiten pesten of plagen?

2 reacties

NightShadow
  • 184 reacties
  • 7 januari 2025

Heyy,

Of het buitensluiten, pesten of plagen is weet ik niet, het is gewoon super gemeen! Kunnen je ouders/andere mensen je niet helpen? Het is niet jouw schuld en je kunt er echt niks aan doen. Scholen switchen, is dat een optie? 

Sterkte!

Jullia2659
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 8 januari 2025

Ik word gepest op school en het is echt niet leuk zit nu in de 1e en wil al niet meer naar school echt een shit gevoel dus hebben jullie tips misschien?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen