Heyy, ik ben vanaf groep 3 op de basisschool eigenlijk altijd gepest geweest. Vaak was het op de basisschool schoppen, uitdagen en gwn stomme opmerkingen maken. vaak had ik een leraar/lerares ingelicht mr die deed er niet echt iets mee. Nou zit ik vanaf de zomervakantie in de 1e van middelbaar en werd ik daar ook gepest. Mijn oude mentor heeft me daarin goed begeleid en ook de kinderen de pesters daarvan de ouders ingelicht en zelfs is er een klassengesprek over mij geweest. Nou ben ik sinds een paar weken in een andere klas met een hoger niveau, ze doen gwn nrml alleen heel vaak negeren ze me. Vaak ben ik op school nog wat stil, maar ik merk ook dat ze bijv. als ik me zelf verdedig tijdens een stomme opmerking en bijv dat boeit me echt niks of dat soort dingen gaan ze zo opmerkingen maken van jij bent de nieuwe he. Ik heb het wel tegen mijn oude mentor gezegd (die is ook vetrouwenspersoon van de school) en die heeft het door gegeven aan mijn nieuwe mentor. Maar vlgsmij kijkt hij het aan. En dat snap ik aan de ene kant wel. Maar aan de andere kant zo gaat het al 4 weken lang. Ik haat eig nu de pauzes want daar word ik toch sws genegeerd. En mijn oude klas zei dat ik bij mijn nieuwe klas moest gaan staan en dan niet heel erg aardig of zo. Maar is dit nu buitensluiten of stel ik me gwn te veel aan..?
xx im_just_a_random_person_xD