buitensluiten

  • 7 November 2023
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Oke dus ik moet dit echt kwijt hebben ik heb nooit zin in om wakker te worden dan heb ik zo’n zwaar gevoel in m’n hart omdat ik dan weet dat ik weer wordt buitengesloten en ik ben naar een andere school gegaan k dacht mischien mogen mensen mij daar wel mr blijkbaar niet en ik weet niet wat ik fout heb gedaan en ik ben altijd aardig tegen hun maar zij niet tegen mij en sommige dingen houden ze geheim van mij en ik weet zeker dat zij over mij praten en ik loop beetje achter hun aan als een Dagoe en dat wil ik niet zijn maar ik wil ook niet alleen zijn dus alsjeblieft kan iemand mij blij maken. 

 

Een deel van deze post is verwijderd omdat deze in strijd was met Forumregel 4. 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey, @Ellaisnietoke !

 

Wat vervelend dat je je dag gelijk begint met zo'n negatieve kijk op je leven. Dat is natuurlijk erg demotiverend voor jou .

 

Onthoud dat negatieve gedachtes groter kunnen worden, als je negatief denkt, zul je in een negatieve bui belanden, als je hierin blijft zitten, zul je alleen maar langer hierin vast blijven zitten en zullen de negatieve gedachtes vaker terugkomen, maar ook groter worden.

Gedachtes zijn maar gedachtes, ze zijn zo groot hoe jij wil. Als jij meegaat in je negatieve gedachtes, zullen ze inderdaad blijven en zul je het alleen maar erger ervaren.

 

Het is daarom belangrijk dat je ook positief denkt, want er is genoeg positiviteit in het leven! Ga wat leuks doen, dit kan ook alleen! Een nieuwe hobby uitproberen, sporten etc.. Wat je wilt.

 

Buitengesloten worden is vervelend, het kan je een gevoel geven waardoor je niet zeker weet of je wel genoeg bent en of je wel erbij hoort. 

Ik kan je nu al zeggen dat je zeker genoeg bent! Misschien hoor je gewoon niet bij die type mensen, dat kan! 

Je zal vanzelf mensen vinden waar je wél bij past, mensen die je accepteren en steunen als het even niet 100% gaat.

 

Geef niet op, blijf lekker positief en ga leuke dingen doen!
Wat ook kan helpen is opschrijven waarom je je zo voelt, zo zet je je gedachtes op papier en word het duidelijker voor jezelf. Na het opschrijven kun je het papiertje eventueel opvouwen en weg gooien, zo gooi je je negatieve gedachtes weg :)

 

Hopelijk heb je hier wat aan!

 

Reputatie 3
Badge +1

Heyy, 

Ik ken dat gevoel zelf ook. Dat je weet dat ze over jou praten achter je rug om. Jouw vriendengroep is gewoon toxic en ik zou andere vrienden zoeken.  Zijn er in je klas niet andere mensen waarmee je bevriend wil worden? @R2005  had wel een punt met opschrijven hoe je je voelt. Dat doe ik de laatste tijd ook in een boekje als ik heel boos of verdrietig ben. Jij hebt in elk geval niks fout gedaan en ga lekker op zoek naar leukere mensen. Ik zou liever zonder vrienden willen zijn dan met dit soort mensen. 

Groetjes xxx 

Reageer