buitensluiten

  • 23 October 2023
  • 9 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey k ben D. en ben 13 ik zit nu in de 1e en Ik voel me erg buitengesloten. Er is ook zo'n meisje die ineens haar ring op mijn tas deed. Nu denken mensen dat k dat heb gestolen en ze had geen eten bij, dus ik dacht je mag wel van mij geld een broodje kopen in de kantine maar ze deed 20 euro. Ze gebruikt me alleen voor het geld.

Ik heb t gevoel dat niet veel mensen mij mogen maar er is ook een andere school in de buurt en daar maak ik elke keer wel nieuwe vrienden maar weet iemand wat ik Kan doen. want ik voel me echt vreselijk gewoon en ze zeggen achter me rug ook gemene dingen zoals je stinkt of stink hoertje en toen zei ze grapje Mr ja dat dus weet iemand wat ik Kan doen groetjes D.

 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. anonimiteit.

Tekst aangepast i.v.m. leesbaarheid.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Wat gemeen allemaal, dat heb je niet verdient hoor !  Misschien kun je andere mensen opzoeken in de pauze, mensen die niet zo druk of dom doen. Of kun je naar die andere school gaan?  En als je meer vrienden wilt, is het misschien ook leuk om bij een club te gaan, scouting bijvoorbeeld.  Daar ontmoet je vast en zeker mensen die veel aardiger zijn en die wel respect voor je hebben. Dan kun je die maffe lui op school ook makkelijker negeren en je verheugen dat je je echte vrienden weer gaat zien. En als je je rot voelt kun je ook de kindertelefoon bellen  https://www.kindertelefoon.nl/bellen   succes en sterke, laat je niet gek maken! :)

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Deli23,

Wat erg zeg wat er allemaal gebeurt!

Stom van dat meisje dat ze je hebt gebruikt voor geld!  En ook van anderen dat ze die dingen zeggen achter je rug. Je kan zoals @Tover01 ook zei op een sport gaan zodat je daar nieuwe vrienden kan maken. Verder ben ik het helemaal eens met Tover!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 2
Badge

Hey! Dankje voor deze aardige reacties ja ik probeer ook van naar die andere school te gaan maar op school voel ik me niet fijn ik Ben meestal laat uit dus heb daar niet heel veel tijd voor en ik Kan me niet goed concentreren

Reputatie 4
Badge +2

onthoud dit waarom zou je om hun boeien terwijl hun jouw geeneens iets boeit. een boom laat een blad vallen maar toch groeit het terug. Maak jezelf sterker mentaal en van buiten

 

Reputatie 2
Badge

Nou kijk het boeit me veel k voel me Dan eenzaam en buiten gesloten en heb t Dan niet fijn op school k meld me vaak ook ziek omdat k het niet naar me zin heb en die kinderen weer vervelend doen.

Reputatie 1

dat is heel gemeen en ik vind het echt niet kunnen.

ik heb altijd een leuk antwoord op vervelende opmerkingen en dan je zeggen dat het gewoon niet grappig is of dat je het niet heb verstaan doe dat nog een keer en na twee keer een grap maken is de grap niet meer grappig.

Reputatie 2
Badge

hey ik heb dit ook aan de hand zit in het 2de maar zit nie bij men vrienden in de klas ma weet dat er zoizo mensen zijn die achter u staan 

Reputatie 2
Badge

Ik durf sinds een Paar dagen ook niet meer naat school ik Ben helemaal alleen daar

Hey k ben D. en ben 13 ik zit nu in de 1e en Ik voel me erg buitengesloten. Er is ook zo'n meisje die ineens haar ring op mijn tas deed. Nu denken mensen dat k dat heb gestolen en ze had geen eten bij, dus ik dacht je mag wel van mij geld een broodje kopen in de kantine maar ze deed 20 euro. Ze gebruikt me alleen voor het geld.

Ik heb t gevoel dat niet veel mensen mij mogen maar er is ook een andere school in de buurt en daar maak ik elke keer wel nieuwe vrienden maar weet iemand wat ik Kan doen. want ik voel me echt vreselijk gewoon en ze zeggen achter me rug ook gemene dingen zoals je stinkt of stink hoertje en toen zei ze grapje Mr ja dat dus weet iemand wat ik Kan doen groetjes D.

 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. anonimiteit.

Tekst aangepast i.v.m. leesbaarheid.

Ik zou als ik jouw was dit tegen  je ouders vertellen en mentor en gewoon naar die andere school gaan als je daar meer vrienden maakt 

Reageer