Skip to main content

buitengesloten door vriendinnen

• March 31, 2025
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi, 

Ik bent en meisje van 15 jaar en zit in klas 4. Ik heb een aantal vriendinnen op school maar die zie ik niet heel erg vaak omdat ik ver van hun en de school af woon. Ook door medische redenen kom ik wat minder naar school toe. Maar ik heb de laatste tijd het gevoel van dat ze mij willen dumpen. Ik merk het aan alles, ook vandaag nog, ik kwam op school aan en zei hallo en hun zeiden oh hoi (heel ongeïnteresseerd). Toen hadden we geschiedenis en stonden we op de gang te wachten want dat moet van die docent, want hij moet zijn les nog een stukje voorbereiden. In die gang stonden ze met de rug naar mij toe en lachten. Toen we eenmaal naar binnen mochten gingen ze gelijk met hun tweeën voor aan de klas zitten. Ik zeg tegen hun gaan we niet met z’n drieën? En hun zeggen oh ja tegen mij en kijken elkaar aan met rollende ogen.

Ik ben hier heel erg door gekwetst en voel me hierdoor buitengesloten. Hebben jullie tips wat ik kan doen???

4 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • April 24, 2025

Heyyyy, ik heb zelf ook van deze “fake friends” gehad. Ik zou me niet te druk maken en ze achterlaten en ze vragen waarom ze zo doen. Ik zou dan nieuwe en betere vriendinnen zoeken! Ik ben ook een jaar alleen geweest en heb nu weer 6/7 vriendinnen! Heel veel succes!!

xx

• April 25, 2025

Met nieuwe hobby’s, zoals verenigingen, sport of whatever, krijg je vaak ook nieuwe vriendenkringen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 1, 2025

Heyy ik denk dat als ze zo gaan doen dan moet je ze verlaten. Je moet niet steeds achter mensen aan gaan die je kwetsen. Ik zou andere vriendinnen gaan zoeken, misschien buiten school ook zodat je cirkel een beetje groter word en dat je niet zo alleen bent.

Bl0bs
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 2, 2025

Hey! Ik ben een jongen maar ik had een tijdje ook hele goede vrienden die op een geven moment heel raar gingen doen, en heb een tijdje nauwelijks sociaal contact gehad. Nu gaat het hartstikke goed! Er is altijd wel iemand die je leuk vind, die moet je gewoon nog vinden! Dump die vriendinnen en laat ff weten hoe het nu gaat!