Skip to main content
Vraag

biologie vervelende jongen

  • 4 June 2024
  • 9 reacties
  • 162 Bekeken

Hoi,

er is bij mij iets vervelends gebeurd :-(

Ik had biologie laatst en we hadden voorbereiding op een PO, we moesten tuinkers planten, en opeens ging iemand tegen iedereen vertellen dat ik ze had opgegeten. Iedereen ging vragen stellen en me belachelijk maken. ik probeerde niet te huilen, dus ging ik met m’n handen voor m’n ogen zitten. De docent kwam gelukkig, en vroeg of ik het lokaal uit wou of even naar de wc of dat het oke was. ik ging naar de wc en na 10 minuten kwam dat kind dat begon met zeggen dat ik ze had opgegeten naar de wc toe en ging tegen de deur van het hokje schoppen en er overheen proberen te klimmen. toen dat niet lukte ging hij weer weg. later ben ik teruggegaan naar het lokaal en ze gingen weer allemaal grapjes over me maken. gelukkig ging toen de bel en ben ik snel weggerend. 

Wat moet ik hiermee?

groetjes Snorrebolder

9 reacties

Hoi @Snorrebolder 

Antwoord op je vraag:

Niks. Trek je je er niks van aan. Veel te energieslurpend.

Als je negeren lastig vindt, kun je ook even de klas uit.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Snorrebolder ,

Wat gemeen!

Je zou dit kunnen aangeven bij je mentor of bij je bio docent, want dit is niet oké.  Verder is het heel erg dat iedereen je belachelijk maakt en eigenlijk over niks grapjes zitten te maken.  Ik snap dat het moeilijk is om je dan in te houden, maar probeer hier boven te staan en wat ze nu proberen slaat totaal nergens op!

Snel vergeten en proberen te negeren! Als je dit aan je mentor of bio docent uitlegt begrijpen ze je écht wel hoor!

Groetjes en liefs:)

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik ben het ook eens met @NoahLovesYou  en @Tinkerbell  !  En:  je bent altijd welkom om hier over je gevoel te praten en tips te vragen (en te geven) !

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ik bedacht me nog: wat een kinderachtig gedoe ook van zo'n jongen. Hoe oud is die? 8? Weet je?  Sta er boven en wees een stuk verstandiger dan zo’n kuiken ! 😉 Ik denk dat hij zelf ook van alles te kort heeft ofzo of misschien wel met dingen zit en dat dan probeert te camoufleren door maf te doen (weet ik ook alles van) maar dan hoeft ie nog niet zo op 1 iemand te mikken en vervelend te doen.  Overleg maar een keer met je docent of je mentor!

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge

Die jongen is 14 jaar oud en hij pest zeg maar iedereen

Die jongen is 14 jaar oud en hij pest zeg maar iedereen

Dat is niet prettig. Misschien toch even melden bij de docent/mentor.

Liefs @NoahLovesYou

 

Reputatie 1
Badge

Heeyy @Snorrebolder 

Ik ben het helemaal eens met de rest! Probeer het te negeren en laat geen emotie zien. Het zal saai worden voor hem als hij iemand pest die het niet boeit. Hij zal dan wel stoppen! Hopelijk zal dit je helpen!

Groetjuuhhs @iKiribati 

Reputatie 5
Badge +3

Ik ken veel pesters namelijk mijn beste vriend eerder een plager maar toch, als ik hem negeer stopt hij misschien werkt dit ook bij hem verder heb ik nog een stappenplan voor je. En zo iemand is zelf heel onzeker trek er je niks van aan .

Het stappenplan

  1. Zeg stop
  2. Ga weg
  3. Roep er een leerkracht of mentor bij

VEEL SUC6 @Anymoymous 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi! Inderdaad super kinderachtig, als het doorgaat zou ik het inderdaad aangeven bij de mentor. Wij hadden op school ook een project met tuinkersen planten vorig jaar en ehh… ik heb een zo’n tuinkers oprecht opgegeten 🤭 maar ik leef nog dus alles is oké! 
Groetjes en succes nog 💪💪

Reageer