Vraag

ben een buitenbeentje

  • 5 August 2023
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik ben heftigste buiten beentje ooit. als je zegt buiten beentje denken zo oh een andere stijl of andere humor andere dut andere dat maar ik vertel je het is erger dan dat. ik ben zegmaar alternatief en ik ben het stille kind in de klas

alles waar ik aan denk hoor ik niet aan te denken

ik wil niet in detail gaan want dan wordt het weer verwijderd

mensen kunnen zich echt niet gedragen en vooral niet op vmbo. elke dag naar school gaan met angst dat je weer gepest word of inelkaar word geslagen want dan doen ze vaak genoeg.

na een lange dag naar huis maar thuis gaat het ook niet lekker

iedereen is depressief agressief narcistisch en heel christelijk

elke keer als ik wat zeg of teken gaat mn moeder weer bidden voor me en meer kruisen ophangen

dan maar in je kamer blijven alleen naar beneden gaan voor eten om rare tijden zodat je iedereen kan ontwijken en de volgende de dag moet je weer naar school.

gelukkig hebben we nu zomervakantie maar dat werkt ook niet mee elke dag tot 4 uur snachts online met mensen praten die mentaal ziek zijn en dan de volgende dag om 3 uur smiddags wakker worden.

en dan willen je ouders op vakantie, natuurlijk weet ik dat dit weer fout gaat maar ik heb geen keus.

dus dan ga je mee voor twee weken en dat gaat erger dan je had verwacht.

elke dag ruzie maar je kan ze niet ontwijken want je moet bij elkaar blijven.

ik ben altijd alleen maar nooit eenzaam ik heb geen vrienden en het boeit me niet

ik heb nooit wcht vrienden gehad en heb me nooit eenzaam gevoelt ik heb geen zin meer om te praten 


3 reacties

Reputatie 1
Badge

het is geen vraag idk waarom die vraag teken daar staat

@maria08 hey,

 

dat klinkt niet zo fijn. wat vreselijk dat mensen jouw pesten en dat je in elkaar word geslagen. dat is echt gemeen! het is echt niet oke dat ze zo tegen jouw doen.

hier moet je met iemand over praten. je kunt er met een docent over praten, of met je mentor. ook kun je de kindertelefoon een berichtje sturen, die kunnen jouw vast ook helpen!
 

sterkte x

liefs,

Maisie <3

Reputatie 3
Badge

er is geen goede oplossing voor dit soort dingen maar ik heb misschien een tip om het iets makkelijker te maken. 1 informeer is er een gsa op jullie school deze mensen zijn vaak heel open en supportive. zo niet kijk om je heen ik weet dat het lastig is omdat je dan uit je comfort zone stapt maar misschien is er wel iemand op je school die net zo’n buitenbeentje is als jij kijk rond dit is een veilige manier die niet opvalt. of misschien zie je wel iemand met een coole kleding stijl compliment them (if you want) vraag ze waar ze die coole broek hebben gekocht misschien raken jullie wel aan de praat. ik ga altijd naast de mensen zitten die alleen zijn want ik merk gewoon dat deze mensen het best open staan voor mensen die niet zoals de rest zijn. Pesten is awfulll en kun je dit niet aangeven bij je school Pesten mag niet in Nederland je kunt er zelfs aangifte voor doen want in elkaar geslagen worden is mishandeling

Reageer