bedreigd met verkracht worden

  • 6 April 2022
  • 5 reacties
  • 418 Bekeken

Badge

Vandaag was ik met iemand aan het snappen maar hij vroeg om een foto van mijn outfit maar ik had geen zin daarna screenshotte hij al mijn foto’s en zij dat als ik geen foto van mijn tieten stuur gaat hij door heel mijn provincie mijn foto sturen en zeggen dat ik verkracht moet worden ik heb hem geblokkeerd maar ik ben nu heel bang voor de gevolgen kunnen jullie helpen 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Sammy, 

Bespreek dit probleem alsjeblieft met je ouders en ga naar de politie, dit mag echt niet! Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet dit echt doen voor jezelf, je latere zelf gaat je dankbaar zijn !!!

Deze site bevat super veel info over situaties zoals deze:
https://www.meldknop.nl/

Ik wens je super veel sterkte en succes!

Groetjes, Sano07

Reputatie 3
Badge +1

Zoals Sano07 zegt de politie contacteren. Als er ooit iemand aan je deur zou staan kijk eerst of je die persoon kent of hij van de post is of van een ander bedrijf dat je vertrouwt. 

Groetjes, Anoniem

Badge

Vandaag was ik met iemand aan het snappen maar hij vroeg om een foto van mijn outfit maar ik had geen zin daarna screenshotte hij al mijn foto’s en zij dat als ik geen foto van mijn tieten stuur gaat hij door heel mijn provincie mijn foto sturen en zeggen dat ik verkracht moet worden ik heb hem geblokkeerd maar ik ben nu heel bang voor de gevolgen kunnen jullie helpen 

 

 

melden aan de politie!!!!

Reputatie 7
Badge +9

Hou gaat het nu

Vandaag was ik met iemand aan het snappen maar hij vroeg om een foto van mijn outfit maar ik had geen zin daarna screenshotte hij al mijn foto’s en zij dat als ik geen foto van mijn tieten stuur gaat hij door heel mijn provincie mijn foto sturen en zeggen dat ik verkracht moet worden ik heb hem geblokkeerd maar ik ben nu heel bang voor de gevolgen kunnen jullie helpen 

 

 

verwijder snap of doe je telefoon uit

Reageer