Skip to main content

Nou ik zat dus op discord te chatten met vrienden tot iemand mij voegde en we hadden gewoon een lekker gesprek en ze leek mij wel ok maar een paar dagen later chatte ik met haar een vroeg ze om een foto van mijn buik, dus ik stuurde dat en zei stuurde terug maar toen stuurde zei een foto van haar vagina en vroeg of ik een foto van mijn piemel wilde sturen en ik wilde dat niet maar toen zei ze ik vind je zo leuk.

toen schakelde er iets in mijn hoofd ofzo want toen dacht ik wat is het ergste wat er kan gebeuren? Maar daar kunnen wel heel veel erge dingen mee gebeuren kwam ik later achter want net zei zij: ik ga het versturen naar iedereen die ik ken 

toen stuurde zij een lijst van iedereen die ik ken en toen de foto’s die ze had, de meeste foto’s die ik had gestuurd waren maar in 144 p dus daarop kan je niet veel zien maar ik had er één zonder gezicht in hogere kwaliteit gestuurd waar ze mijn gezicht op gefotoshopt had en ze ging het sturen tenzij ik 100 euro ging betalen, moet ik dat betalen of niet

ik zou afwachten

Hoi hoi, wat je kunt doen is hier kijken en dan overwegen wat je wilt doen! 

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/cybercrime-en-cybersecurity/vraag-en-antwoord/waar-kan-ik-cybercrime-melden

Groetjes liefs Tartan X 

Hey,

Zoals @Tartan14 zegt, zou ik even daar kijken. Zodat je weet waar je het kan melden. Onthoud, dit is hartstikke illegaal. Misschien even screenshots van je gesprek maken zodat je bewijs heb als ze dat vragen

(Hoeft natuurlijk niet van de naaktfoto's)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hoi @Annoniem793 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mariska

NB Je kunt bij bedreiging  met, of verspreiding van naaktfoto’s ook kijken voor hulp bij Help Wanted: https://helpwanted.nl. Je kunt gratis en anoniem met ze bellen, mailen of chatten. 

Ga naar de politie aangifte doen en stuur in het vervolg geen naaktfotos meer door, daar komt rotzooi van!

@Anymoymous 

Reageer