Nou ik zat dus op discord te chatten met vrienden tot iemand mij voegde en we hadden gewoon een lekker gesprek en ze leek mij wel ok maar een paar dagen later chatte ik met haar een vroeg ze om een foto van mijn buik, dus ik stuurde dat en zei stuurde terug maar toen stuurde zei een foto van haar vagina en vroeg of ik een foto van mijn piemel wilde sturen en ik wilde dat niet maar toen zei ze ik vind je zo leuk.
toen schakelde er iets in mijn hoofd ofzo want toen dacht ik wat is het ergste wat er kan gebeuren? Maar daar kunnen wel heel veel erge dingen mee gebeuren kwam ik later achter want net zei zij: ik ga het versturen naar iedereen die ik ken
toen stuurde zij een lijst van iedereen die ik ken en toen de foto’s die ze had, de meeste foto’s die ik had gestuurd waren maar in 144 p dus daarop kan je niet veel zien maar ik had er één zonder gezicht in hogere kwaliteit gestuurd waar ze mijn gezicht op gefotoshopt had en ze ging het sturen tenzij ik 100 euro ging betalen, moet ik dat betalen of niet