Skip to main content

Bedreigd

• 7 februari 2025
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy,

Een goede vriendin van mij en ik zijn nu al meerdere keren bedreigd door 4 jongens (2 jaar ouder dan ons) en ze dwingen ook vaak spullen af en zeggen als we het niet geven dat hun mensen bij gaan halen en ons gaan slaan enzo. Hierdoor durf ik en mijn vriendin niet meer naar buiten, zelfs niet een rondje lopen of naar de winkel.

Wat doe ik hier aan? Alle tips worden op prijs gesteld. Alsvast bedankt ❀️

4 reacties

anoniemja
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 53 reacties
  • 7 februari 2025

hoi! ik zou hier over praten met je ouders/politie.

hoop dat dit helpt, zij kunnen hier namelijk iets aan doen.

doen de jongens dit zomaar of is hiervoor iets gespeeld?

xx anoniem

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 7 februari 2025

​@anoniemja  Ik weet wel wie de jongens zijn want ik ken ze uit de buurt, maar ben nooit vrienden met hun geweest en ook nooit ruzie gehad en mijn vriendin ook niet, ze doen dit zomaar en ik weet niet waarom

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2512 reacties
  • 7 februari 2025

Hey!   Ik zit te denken aan de wijkagent of bijvoorbeeld een wijk regisseur, als die in je gemeente bestaat. je kunt hier ook met je gemeente over bellen of de politie  0900 8844, dat is het "gewone”nummer van de politie en daar mag je gewoon naartoe bellen.  Ik hoop dat je er iets mee kunt, het kan nooit kwaad. Veel sterkte met deze lastige toestand ! Liefs. Tover xxx

Fleur_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 98 reacties
  • 8 februari 2025

Hi ​@Kanoniem ,

Wat super naar zeg, ik kan me voorstellen dat dat heel eng moet zijn voor jou! Zoals hierboven benoemd kun je inderdaad met de politie bellen en overleggen wat je zou kunnen doen. ​@Tover01 gaf het goede nummer om te bellen, ook zou je op de site https://www.politie.nl/onderwerpen/vraaghetdepolitie.html kunnen kijken hoe ze je zouden kunnen helpen. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ik hoop dat je je snel wat minder bang voelt! 

Groetjes,

Fleur 

De Kindertelefoon

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen