Vraag

bang wat andere zeggen over mijn taille

  • 25 October 2021
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb pas een korset gekocht voor een outfit voor een feestje maar nu ziet mijn taille er heel dun uit en nu ben ik bang dat mensen gemene dingen gaan zeggen over mij op het feestje zoals “eet meer” “je ziet er ongezond uit” maar ik ben gewoon gezond en op een goed gewicht. Ik voel me zelf niet oncomfortabel in het korset maar k ben gwn bang wat andere ervan zullen zeggen. Ik weet nu niet wat ik moet doen en ik heb niet het gevoel dat ik met mensen irl erover kan praten want ze zullen vast weer zeggen dat ik niet moet klagen want skinny shaming niet bestaat.


3 reacties

Hallo,

Skinny shaming bestaat gewoon. Maar je moet je niet te veel aantrekken van wat andere mensen over je denken. Als je gewoon op een goed gewicht bent en tevreden bent over je eigen lichaam, wat maakt dan de mening van die andere kinderen nog uit?

Kusjes,

Who.am.I.

maak je geen zorgen ik was daar ook altijd bang voor maar toen ik het deed zei niemand er iets van gewoon doen en als iemand er iet van zegt gewoon niks van aantrekken en gewoon doorfeesten miss girl you cna do this

beter ooit dan nooit

Reputatie 2
Badge +2

als het maar voor een feestje is dat je het corset draagt, dan weten de mensen die je echt kennen echt wel dat je gewoon een gezonde meid bent.

en de rest? negeren en lekker doorfeesten met je echte vrienden!

Reageer