Skip to main content

Ik voel me anders, op school word ik ook steeds varken en alles genoemd omdat ik wat breeder ben..

Maar ik snap het probleem daar niet van, iedereen is toch perfect op zijn of haar eigen manier?🤔

Dat vinden sommige mensen dus niet.

Ik had op school ook ruzie met vriendinnen en ik was doodsbang om heen te gaan want ik wilde niet geklapt worden. Dat is ook de reden dat ik NU op kickboxen zit.

Ik vind het gewoon moeilijk, ik word anders genoemd en gekoppeld met de meest apparte kinderen uit mijn klas. Ik snap het niet. Any advise?

Heyy!

Ik snap het ook niet! Pesters doen alles om zelf in de “spotlight” te staan! Trek je er lekker niks van aan! Wees lekker jezelf! Dat is veel sterker dan pesters die erbij willen horen:) Het is niet fijn dat ze je koppelen met “aparte” kinderen, maar misschien zijn die ”aparte” kinderen helemaal niet zo apart en juist heel aardig! :)

Liefs xxx Banaantjee <3

@Banaantjeeee 
Aaa dankjewelll❤️

Hoi, blijft lekker jezelf, pesters zijn vaak zelf super onzeker en een beetje laf, en nu je op kickboksen zit leer je meer over weerbaarheid en veerkracht. Let maar op! Je zult de handelingen zelf niet eens nodig hebben maar wel de mentale boost die je daar krijgt. En wat @Banaantjeeee  zegt is helemaal waar, vaak zijn die kinderen juist de leukste en creatiefste! Stel je open en je zult het merken 💪😄 succes ! 

Groetjes liefs Tartan X

Reageer