Vraag

afspreken met ex beste vriendin

  • 12 April 2023
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

hoi

ik ben nina, ik ben 15 jaar oud. en ik moet volgende week afspreken met een meisje waarmee ik ruzie heb om het goed te maken

ik was in de 1e en 2e klas beste vriendinnen met haar, maar omdat ze naar een andere school is omdat ze te dom is,  hadden we minder contact. ik had haar uitgenodigd om bij een resturant te komen eten, omdat ik daar gratis ben omdat ik daar werk, en zij is vond het prima. later is ze ook blijven logeren, maar  die ochtend wou ze meteen weg en zij zei dingen van '’ ik ben niet vergeten hoe je vroeger tegen mij deed'’  en '’ik kan echt geen vrienden zijn met iemand die mij zo behandeld'’ dit is deels waar, omdat we vroeger wel grote ruzies hadden,  maar die zijn allemaal vergeven en vergeten, en zij speelde in die ruzies sws de grootste rol.

 

ik was hier van geschokken, omdat ik eigelijk voor mijn gevoel niks fout gedaan heb, dus ik heb toen een grote fout gemaakt. 

ik ben ingelogd om haar school accounts, en heb haar lessen verandert, door haar berichten gekeken en haar vrienden geappt. 

zij is super boos geworden en heeft het haar ouders vertelt. (dit doet ze altijd om de kleinste dingen), en toen ben ik enorm in de problemen gekomen.

dat was ongeveer een half jaar geleden, maar laatst vond ik een trui die nog van haar was, en dus had mn moeder haar moeder een appje gestuurd, en nu moet ik die dus geven volgende week, en meteen het met haar weer goed maken, enzo.

 

ik kan dit op 3 manieren aanpakken: 

  1. super aardig doen en hopen dat ze me vergeeft

of 

  1.  super HC en bitchy doen alsof ik populair ben (wat ik totaal niet ben), en haar jaloers maken.

of

  1. zeggen dat ik aangerand was in de vakantie, en gewoon een uitweg zocht omdat ik een depressie had, en mezelf begon te snijden en te roken en vapen en drinken (deels waar), en hopen dat ze me begrijpt en vergeeft ofzo

heeft iemand advies?

ps.: ik zie haar wrs  nooit meer dus mnu wat ze van me gaat vinden

 

dankjeee :))


2 reacties

Punt 2 en 3 zou ik dan zelf al overslaan omdat je jezelf anders voordoet dan je bent en het deels niet waar.  Ik zou met zo iemand niet eens vriendinnen willen zijn. 

Zelf zou ik die trui terug brengen en verder niks, komt het goed dan komt het goed. Dus punt 1

 

Reputatie 1
Badge

Hi Sony hier,

 

Het lijkt me een lastige situatie maar ik denk ook dat het beter is om de trui gewoon terug te brengen en er verder niet veel woorden aan vuil te maken. Punt 1 dus.

hoop dat het helpt!

 

Sony

 

Reageer