Vraag

zouden volwassenen een account kunnen maken?

  • 30 April 2024
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Nou de titel zegt alles al.. 

 

Stel, ik ben 18+ (ben ik niet hoor het is een voorbeeld) en ik maak een account aan  en voer bij de 'in welk jaar ben je geboren' bijvoorbeeld 2010 in, dan ben ik 14 voor de mensen hier maar eigenlijk is dit een volwassene kan de Kindertelefoon deze mensen tegen houden? Of hoe werkt dat? Ik vind het niet echt een fijn idee dat volwassenen (misschien) hier ook topics aan kunnen maken, maar gelukkig bereiken ze er niet veel mee, ze kunnen dan alleen maar antwoorden krijgen van "echte" kinderen. Nou dit was mijn vraag (nogmaals zelf ben ik ECHT geen 18)

 

Groetjes smokey


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ja ik denk dat dat wel zou kunnen maar gelukkig is er dan de check. En volgens mij merk je ook gauw genoeg of er iets niet klopt. Aan het verhaal of aan de rare tekst. Of rare vragen.  Het is denk ik niet helemaal te voorkomen maar daarom checken de moderators en is het ook slim om rare en onzinnige dingen te skippen.  En het is anoniem dus echt iets slechts doen kunnen ze toch niet gelukkig!  Pas er iig goed voor op! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @smokey ,

 

eigenlijk heeft @Tover01  het al helemaal uitgelegd zoals het is. Technisch gezien zou iemand kunnen liegen over het geboortejaar en als volwassene een account kunnen aanmaken. Dat is ook een van de redenen dat de moderatie op het forum vrij strikt is, in de ogen van sommige gebruikers. We checken alles wat er geplaatst wordt. Wanneer we het idee hebben dat iemand boven de 18 is dan kan de community manager een ID opvragen bij diegene, en zo nodig het account blokkeren.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 6

Ja.. was er maar iets als de kindertelefoon voor volwassenen ("volwassentelefoon" haha).

Dan zouden we de personen als @M&M's , @Kenshin , @NaamNietBekend , @Dr8g0n99 , @TheMightySlayer , @iedereenvoorderestnog wellicht terugzien, zou wel leuk zijn... ben zelf ondertussen ook al bijna 18, rond de 3 maand nog. Straks Tim16 ook vgm?^

Voel me ook zo oud..

(Lichtelijk off-topic wat ik zei; maar idd wat @Tover01 zegt vooral goed opletten met wat voro een topics er dan worden gepost)

(Vgm mag je na je 18e er nog op, als je 19 bent niet meer?)

VragenVragen

Reputatie 7
Badge +13

Volgensmij mag je op tot je 19 wordt @smokey 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, ik geloof dat je er af gaat als je 18 wordt of net bent geworden. Dan is het helaas afscheid nemen.  

@Tover01  goed antwoord joh! Het zou mij niet verbazen als je er later echt gaat werken 👍 zoals @Marieke  in een ander topic al zei, jij gaat dat heel goed kunnen! 😍Ik vind jou er ook echt een type voor! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer