Skip to main content
Vraag

Zijn er meer die dit ervaren, of heeft het met mezelf te maken?

• May 9, 2025
  • 12 reacties
  • 149 Bekeken

Heey,

Ben ik de enige die vind dat het forum is veranderd ten opzichte van paar maanden/ een jaar geleden? Veel lieve, goed helpende mensen zijn minder actief of zelfs helemaal weg. 😳 Bij sommige vind ik dat best jammer. Ben wel blij dat ik terug ben  maar had dit niet helemaal verwacht of zien aankomen ( geldt hetzelfde voor bepaalde topics) Dus ja ben benieuwd wat jullie ervan vinden 😉

Groetjes Spaceflower 

12 reacties

• May 9, 2025

Haii lieve ​@Spaceflower ,

ja dat merk ik ook wel.. Ik zit sinds oktober op het forum maar las daarvoor al een tijd mee en had ook wel gelezen wat er vorig jaar gebeurde..😓

Mis bepaalde mensen nu wel :( Bijv. ​@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ​@ItsJustMe zijn er bijna nooit/nooit meer en vond hun reacties altijd wel heel lief.

Fijn dat je er nu wel weer bent😊❤️ Er zijn gelukkig ook wel wat nieuwe lieve mensen gekomen zoals ​@Boterbloempjee ​@Tjempie ​@Blub 🙂 Maar ja snap wel dat het alsnog anders voelt dan eerst😔❤️

Liefs❤

• May 9, 2025

Heey lieve ​@Cantaloupe ,

Ja klopt dat kan ik me voorstellen is mis ook vooral: ​@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer, ​@Tinkerbell  ​@ItsJustMe ,  @Jesse08, @Sjardy 

Met ​@Tinkerbell of ​@tinkerbell31 vind ik het wel een beetje raar eerlijk gezegd. 🤔

Liefs Spaceflower 💖

• May 10, 2025

bij ​@tinkerbell31 stond iets in de handtekening, ik denk dat ze geband is .. Haar laatste reactie is ook van 21 augustus dus denk wel dat dat idd de reden is dat ze niet meer op het forum zit..☹️😔

Liefs ❤️

• May 10, 2025

Heey lieve ​@Cantaloupe ,

Aah ok dankjewel.. maar wel erg jammer 💖😓

Liefs Spaceflower 💖

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 10, 2025

@Cantaloupe wat is er vorig jaar dan precies gebeurd?  Ik lees  ook in andere topics over mensen die geband zijn en over discussies over de regels maar ik weet niet waar het over gaat.  Jij wel?

• May 10, 2025

Heyy ​@Diana ,

vorig jaar was er een topic met raadsels en dat werd gesloten, en daarna ook nog wat andere topics bijv. een van ​@Tartan15 omdat het als chat gezien werd. Daar was toen een discussie over, meerdere mensen zijn toen weggegaan of geband.. 😬😔 

Liefs❤️

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 10, 2025

Een topic met raadsels lijkt me een rare aanleiding voor een ruzie.  Wat voor raadsels waren het dan?

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi 

Inderdaad ik vind ook dat de onderwerpen veranderen per 3 weken 

En Inderdaad er zijn veel lieve mensen minder of niet meer actief 

Daarom wordt het Forum soms ook best saai 

En ik heb ook het gevoel dat er veel wordt verzonnen 

En Inderdaad zijn er veel mensen weg door die topic gezeik 

Groetjessss

hoi
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 11, 2025

Heyy ja klopt, het kan ook zo zijn dat mensen gewoon een nieuw acc hebben gemaakt voor privacy, ik had bijv een acc op mijn laptop gemaakt alleen iemand van mijn school had mijn acc gevonden en dus heb ik een ander acc, ik was eerst ook best wel actief (ik ben trwns niet een van de mensen die genoemd zijn, maar ik zeg niet wat me oude acc is) dus het kan zo zijn dat sommige mensen om zo'n reden weg zijn gegaan of gewoon nog wel op het forum zitten :)

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 11, 2025

bij ​@tinkerbell31 stond iets in de handtekening, ik denk dat ze geband is .. Haar laatste reactie is ook van 21 augustus dus denk wel dat dat idd de reden is dat ze niet meer op het forum zit..☹️😔

Liefs ❤️

hey, er staat dat haar geboorte jaar 2006 is. dus ik denk dat ze nu “te oud” is om nog op het forum te zitten!

xxx

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 11, 2025

Heyy ja klopt, het kan ook zo zijn dat mensen gewoon een nieuw acc hebben gemaakt voor privacy, ik had bijv een acc op mijn laptop gemaakt alleen iemand van mijn school had mijn acc gevonden en dus heb ik een ander acc, ik was eerst ook best wel actief (ik ben trwns niet een van de mensen die genoemd zijn, maar ik zeg niet wat me oude acc is) dus het kan zo zijn dat sommige mensen om zo'n reden weg zijn gegaan of gewoon nog wel op het forum zitten :)

oh nee! hoe zijn ze achter je account gekomen? (zo kan ik voorkomen dat het ook bij mij gebeurd :)). dat is echt mijn grootste angst! 

xx

• May 15, 2025

Dat is echt een nachtmerrie