ze geloofde me niet

  • 11 February 2020
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

ik was een week geleden aan het chatten met een van de vrijwilegers en ik was mijn hart aan het luchten en ik voelde me al niet sirious genamen worden en toen werd er tegen mij gezegt ik vind je verhaal niet echt geloofwaardig en ik ga nu de verbinding verbreken 

WAT IK DACHT DAT DE CHAT ER WAS OM KINDEREN HET GEVOEL TE GEVEN DAT ER IEMAND NAAR HUN LUISTERT 

 

en dan wordt ik zo behandeld als ik mijn hart lucht (wat ik nooit doe) 

 

degene zei dat haar naam Tineke was ofzo.

je kan best vragen van ik snap het niet of het komt niet goed tot mij door maar je gaat NIET zeggen ik geloof je niet ik verbreek nu de verbinding 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Dat kan idd echt niet die mensen zijn bedoeld te luisteren ik zou het nog een keer proberen en dan eventueel met die leeftijdgenoten chat, als je dat al gedaan had zou ik de volwassene chat proberen

en ik zou gelijk zeggen dat je al is eerder gechat had en dat iemand genaamd Tina je niet geloofde 

ik hoop dat dit help 

veel suc6

Hey,

Wat irritant!

Mag ik vragen wat je had verteld? Het zou natuurlijk kunnen dat je iets zei wat voor de ene achter de telefoon heel ongeloofwaardig overkwam.

Soms komen er kinderen appen voor de grap, die houden dan de lijn bezet voor kinderen die het echt nodig hebben. 

Ik denk dat het een misverstand was. Wat niet wegneemt dat het oneerlijk tegenover jou is. Ik hoop (als je nog een keer gaat appen of bellen) dat ze je dan wat serieuzen nemen.

Succes,

Xx🍀

Reputatie 6
Badge +3

@philo

Ten eerste excuses voor de late reactie op je topic. En wat ontzettend naar dat je gevoel hebt gekregen dat er niet naar je geluisterd is op de chat. Ben je op de hoogte dat je een klacht kan indienen als je niet tevreden bent je over je contact met De Kindertelefoon? Dit kan je doen door een mail te sturen naar landelijkbureau@kindertelefoon.nl. Het is dan handig om de datum, ongeveer het tijdstip van de chat en de naam van de vrijwilliger aan te geven. Op die manier kunnen we het verder oppakken binnen de organisatie. Je bent dan voor de organisatie niet meer anoniem, maar we zullen zorgvuldig met je gegevens omgaan.

Zoals anderen ook aangeven, probeer het vooral nog een keer op de chat. De vrijwilligers worden opgeleid om je een luisterend oor te bieden en oordeelvrij naar je te luisteren. Ik hoop dat je een nieuwe poging waagt en dat je hierdoor een nieuwe en betere ervaring met de chat krijgt.

Groetjes,

Carolien

Reageer