Wie heeft jouw hey beste geholpen wanneer je naar de kindertelefoon hebt gebeld

  • 24 April 2022
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Wie heeft jouw het meest geholpen bij de kinderentelefoon. Ik begin:

 

Telefonisch:

[naam verwijderd ivm anonimiteit]- 24 apr 2022 14:30


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @jakobc ,

 

fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door de Kindertelefoon.

Ook een leuke opsteker voor [naam verwijderd ivm anonimiteit], die vast heel blij is met jouw complimentje

 

Gr. MickeyMouse 😀

Reputatie 7
Badge +3

Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent door De Kindertelefoon. In verband met de anonimiteit op het forum hebben wij de naam van de vrijwilliger verwijderd. Leuk om hier jouw goede ervaringen te delen, let alleen op de anonimiteit.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Ik denk dat je hier geen namen mag noemen, omdat dat tegen de regels is. Ik heb meerdere keren met de KT gechat en alle vrijwilligers hebben mij goed geholpen. Fijn dat ze de tijd voor me namen en dat ze goed luisterden. De ene vrijwilliger is fijner om mee te praten dan de andere, maar dat ligt persoonlijk. Ze hebben mij in ieder geval goed geholpen.

Groeten, Lotus

Reputatie 1
Badge

De Kindertelefoon ! Super fijn voor je dat De Kindertelefoon je goed geholpen had. Nou, ik vind dat ze allemaal helden zijn. Ze zijn er altijd voor je. En luister heel goed naar je . Ik wil later ook bij de Kindertelefoon werken. 

Ik vind dat iedereen die bij de kindertelefoon werkt heel goed in helpen is. Ik vind ook super fijn voor je dat ze je goed geholpen had 

 

X Leah

Heyyy! Je mag hier geen namen noemen. Vanwege anonimiteit. Maar wel super aardig dat je dat wou doen. (Dat je het zo fijn vond zeg maar). Waarschijnlijk zullen ze de namen verwijderen. 

Reageer