Nou nou
Je reacties zijn heel leerzaam! Zet zo door topper!
Liefs
Nou nou
Je reacties zijn heel leerzaam! Zet zo door topper!
Liefs
Helemaal mee eens!
Heyy!
Haha wat leuk zegxd!! Lekker bezig
Liefs xxx Banaantje <33
Heyy,
Haha leuk verwoord
Liefs van ItsJustMe <3
Bedankt hoor. Ik word hier wel een beetje verlegen van
Inderdaad, lekker bezig
Groetjes mij
Hoi hoi, prachtig hoor! Nog even volhouden
Groetjes liefs Tartan X
Hoi
superlief van jou
Ik had je graag een airco gegeven voor in je kamer, maar daar kon ik geen plaatje van vinden. Ik heb nog wel een voor je
Doei,
Hoi
superlief van jou
Ik had je graag een airco gegeven voor in je kamer, maar daar kon ik geen plaatje van vinden. Ik heb nog wel een voor je
Doei,
Dat vind ik heel lief van je hoor
Hoe krijg je die tekst eigenlijk zo groot?
Ik lust wel een ijssie!
Liefs
P.S. Het record reacties plaatsen is volgens mij 6000 ofzo
Hoi
Dat vind ik heel lief van je hoor
als jij niet zo iets liefs had gedaan, had ik dit ook nooit kunnen posten …..
Hoe krijg je die tekst eigenlijk zo groot?
uhm… stom toeval ofzo
ik had gwn jouw titel gecopy-paste en die was al in grotere letters, dus ja...dat hahaha
en als ik dus iets selecteer en dan op grote of kleine titel klik gebeurt er van alles…...vooral dingen die ik niet verwacht en daarom is dat lettertype hierboven ‘anders’ als de rest. Je kunt het zelf eens proberen en dan kom je er wel achter dat het niet werkt zoals je zou verwachten
Ik lust wel een ijssie!
het lijkt mij wel leuk om met jou een ijssie te gaan eten. Kies jij waar en dan trakteer ik
Als dat toch zou kunnen…..
Liefs
P.S. Het record reacties plaatsen is volgens mij 6000 ofzo
oh, dan kan
Doei,
Groetjes mij
Doe mij maar pistache ijs.
Ik denk het. Ik dacht rond de 6000. Misschien weet
Liefs
Goed bezig lieve
Top hoor
Ik denk trouwens dat
Liefs Tover xxx
Ik denk dat @Pin de meeste reacties heeft
Je moet nog flink aan de bak
Goed uitgezocht
En thnx
Ik denk eigenlijk dat @Kenshin als 2e de meeste reacties ooit heeft. En @pin de meeste. Kijk maar:
Ik denk dat als
Doei lieverds,
Liefs
Over dat ik straks een keer weg moet denk ik liever nog ff niet na. Ik wou echt dat ik dit forum eerder ontdekt had
Snap ik. Misschien is het Dreamersforum iets voor je?
Liefs
Hey! Wow wat veel zeg, hebben @Kenshin en @pin er! Ik zal mn best doen hoeveel is dat per week?:p
Nee daar moeten wij ook echt nog niet aan denken!! Je moet jezelf maar even klonen denk ik je jongere zelf ff beamen ofzo. Nee maar gekkigheid, ik zou het echt een groot gemis vinden! We negeren dat voorlopig nog even . Tot die tijd blijven we je mooie goede nuchtere en verstandige reacties met plezier lezen!
Liefs Tover xxx
Ik heb even de rekenmachine gepakt, maar ik kom er niet uit. Hoe moet je überhaupt uitrekenen hoeveel jaar je nodig hebt op een bepaald tempo?
Liefs
Heyy,
Over dat ik straks een keer weg moet denk ik liever nog ff niet na. Ik wou echt dat ik dit forum eerder ontdekt had
Liefs van ItsJustMe <3
Ik heb even de rekenmachine gepakt, maar ik kom er niet uit. Hoe moet je überhaupt uitrekenen hoeveel jaar je nodig hebt op een bepaald tempo?
Liefs
Ik weet het niet zo zeker maar volgens mij werkt het zo: Een jaar heeft 365 dagen(of 366 net als dit jaar haha) en als je bv elke dag 5 reacties post dan moet je 365 keer 5 doen. Dat is 1825 denk ik. Dan post je 1825 reacties per jaar! Je kan ook per week rekenen dan moet je 5 keer 52, want je hebt 52 weken in een jaar! Als je uiteindelijke doel is om 7300 reacties te halen moet je 7300 delen door 1825 = 4 (als je elke dag 5 reacties post!)
Als ik het fout heb, verbeteer mij maar! xd
Liefs xxx Banaantje <3
Liefs
Groetjes mij
In werkelijkheid zal het natuurlijk wat meer of minder zijn omdat je waarschijnlijk niet elke week hetzelfde aantal reacties hebt.
Mijn andwoord was van chatgpt wel, was heel moe dus ja
Groetjes mij
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.