Skip to main content

Wie heeft er nou weer 3500 reacties geplaatst?? 🤔

  • 30 June 2024
  • 29 reacties
  • 335 Bekeken

Nou nou @tim16, die 5000 reacties word misschien nog wel wat met dit tempo!

Je reacties zijn heel leerzaam! Zet zo door topper!

Liefs @NoahLovesYou 

Dit topic is gesloten

29 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Helemaal mee eens! @tim16 heeft de meest helpvolle, al dan niet de meest helpvolle reacties van iedereen op het forum!! Ga zo door!!

Reputatie 7
Badge +8

Heyy! 
Haha wat leuk zegxd!! Lekker bezig @tim16! Blijf zo doorgaanxP.

Liefs xxx Banaantje <33

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Haha leuk verwoord @NoahLovesYou! Je bent idd echt goed bezig @tim16 en je inzet op het forum is echt enorm waardevol blijf zo doorgaan!!💪❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +18

Bedankt hoor. Ik word hier wel een beetje verlegen van☺️

Reputatie 7
Badge +17

Inderdaad, lekker bezig @tim16 💪

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, prachtig hoor! Nog even volhouden @tim16  je ziet, we kunnen nog lang niet zonder jou 😉😘

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @NoahLovesYou ,

 

Wie heeft het nou weer in de gaten wie er nou weer 3500 reacties geplaatst heeft?? 🤔

 

superlief van jou @NoahLovesYou  en ja @tim16  krijgt van mij ook een schouderklopje en ik hoop dat ie het all time record verbeterd….je mag dus nog niet weg @tim16  en je hebt wel een 🍦 verdiend.

Ik had je graag een airco gegeven voor in je kamer, maar daar kon ik geen plaatje van vinden. Ik heb nog wel een ⛄ voor je 💕

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Hoi @NoahLovesYou ,

 

Wie heeft het nou weer in de gaten wie er nou weer 3500 reacties geplaatst heeft?? 🤔

 

superlief van jou @NoahLovesYou  en ja @tim16  krijgt van mij ook een schouderklopje en ik hoop dat ie het all time record verbeterd….je mag dus nog niet weg @tim16  en je hebt wel een 🍦 verdiend.

Ik had je graag een airco gegeven voor in je kamer, maar daar kon ik geen plaatje van vinden. Ik heb nog wel een ⛄ voor je 💕

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

Dat vind ik heel lief van je hoor 😅

Hoe krijg je die tekst eigenlijk zo groot?

Ik lust wel een ijssie!

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. Het record reacties plaatsen is volgens mij 6000 ofzo

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @NoahLovesYou ,

 

Dat vind ik heel lief van je hoor 😅

als jij niet zo iets liefs had gedaan, had ik dit ook nooit kunnen posten ….. 😉

 

Hoe krijg je die tekst eigenlijk zo groot?

uhm… stom toeval ofzo 😂

ik had gwn jouw titel gecopy-paste en die was al in grotere letters, dus ja...dat hahaha

ik heb ook nog even gezocht en bovenaan links in dit zoekveld kun je klikken op paragraaf en daar staat wel 'grote titel’  en 'kleine titel’ 

en als ik dus iets selecteer en dan op grote of kleine titel klik gebeurt er van alles…...vooral dingen die ik niet verwacht en daarom is dat lettertype hierboven ‘anders’ als de rest. Je kunt het zelf eens proberen en dan kom je er wel achter dat het niet werkt zoals je zou verwachten 😅

 

Ik lust wel een ijssie!

het lijkt mij wel leuk om met jou een ijssie te gaan eten. Kies jij waar en dan trakteer ik 🍦🍦

Als dat toch zou kunnen…..

 

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. Het record reacties plaatsen is volgens mij 6000 ofzo

oh, dan kan @tim16  voorlopig nog niet weg…..

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +17

@NoahLovesYou , ik dacht 5300 toch? Of 5500? 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer , kan niet op telefoon dus…

Groetjes mij @Anoniemxv 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  

Doe mij maar pistache ijs.

@Anoniemxv 

Ik denk het. Ik dacht rond de 6000. Misschien weet @Marieke of een andere moderator het?

 

Liefs @NoahLovesYou 

 

Goed bezig lieve @tim16 ! Jammer dat je bijna weg moet, we gaan je missen!!❤

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Top hoor @tim16  !  Echt knap zoveel inbreng hier! En stuk voor stuk goede reacties! 

Ik denk trouwens dat @Tartan14  ook wel een keer aan die 3500 zit xD

Liefs Tover xxx

Ik denk dat @Pin de meeste reacties heeft😊

Je moet nog flink aan de bak @tim16 😎😉

Reputatie 7
Badge +18

Goed uitgezocht @Jesse08  Dat aantal ga ik niet meer halen denk ik 😂  En ik ga jullie ook missen hoor❤️❤️

En thnx @Tover01 en iedereen. Heb wel eens vaker gezegd dat ik complimenten ontvangen soms lastig vind maar het geeft wel een fijn gevoel om te weten dat mijn inbreng gewaardeerd wordt.❤️

@Tartan14 gaat de 3500 makkelijk halen 😅

Ik denk eigenlijk dat @Kenshin als 2e de meeste reacties ooit heeft. En @pin de meeste. Kijk maar:

Ik denk dat als @Tover01 of @Tover01 misschien nog wel die 7000 gaan halen als ze even doorzetten. Heel jammer @tim16 dat je bijna weg gaat, we gaan je echt missen! (Jij gaat die 7000 niet halen denk ik) Ik twijfel of ik de 5000 alwel ga halen.

Doei lieverds,

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +18

@NoahLovesYou Goed speurwerk. 7000  ga ik zeker niet.  halen (5000 ook niet denk ik). @Tartan14 en @Tover01 hebben nog wat jaartjes dus die maken wel kans.

Over dat ik straks een keer weg moet denk ik liever nog ff niet na. Ik wou echt dat ik dit forum eerder ontdekt had

@tim16 

Snap ik. Misschien is het Dreamersforum iets voor je?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Wow wat veel zeg, hebben @Kenshin en @pin er! Ik zal mn best doen 😂 hoeveel is dat per week?:p 

@tim16  schreef: Over dat ik straks een keer weg moet denk ik liever nog ff niet na. Ik wou echt dat ik dit forum eerder ontdekt had. 

Nee daar moeten wij ook echt nog niet aan denken!!  Je moet jezelf maar even klonen denk ik 😉 je jongere zelf ff beamen ofzo. Nee maar gekkigheid, ik zou het echt een groot gemis vinden! We negeren dat voorlopig nog even 😄😍.  Tot die tijd blijven we je mooie goede nuchtere en verstandige reacties met plezier lezen! 😘😘 

Liefs Tover xxx

Ik heb even de rekenmachine gepakt, maar ik kom er niet uit. Hoe moet je überhaupt uitrekenen hoeveel jaar je nodig hebt op een bepaald tempo?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

@NoahLovesYou Jemig bijna 7000 reacties dat zijn er wel heel veel @Kenshin en @Pin hebben goed hun best gedaan😅 Ik denk idd dat @Tover01 en @Tartan14 dat record wel kunnen verbreken als jullie zo doorgaan haha!😉

Over dat ik straks een keer weg moet denk ik liever nog ff niet na. Ik wou echt dat ik dit forum eerder ontdekt had

@tim16 Daar moeten wij ook zeker nog niet aan denken zeg! We gaan je echt enorm missen als je weg moet, maar idd daar gaan we nu nog niet aan denken gelukkig heb je nog even hier en het is nog niet zover dus tot die tijd lekker actief blijven! Kan altijd genieten van je goede en altijd nuchtere reacties haha ga zo door!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb even de rekenmachine gepakt, maar ik kom er niet uit. Hoe moet je überhaupt uitrekenen hoeveel jaar je nodig hebt op een bepaald tempo?

Liefs @NoahLovesYou 

Ik weet het niet zo zeker maar volgens mij werkt het zo: Een jaar heeft 365 dagen(of 366 net als dit jaar haha) en als je bv elke dag 5 reacties post dan moet je 365 keer 5 doen. Dat is 1825 denk ik. Dan post je 1825 reacties per jaar! Je kan ook per week rekenen dan moet je 5 keer 52, want je hebt 52 weken in een jaar! Als je uiteindelijke doel is om 7300 reacties te halen moet je 7300 delen door 1825 = 4 (als je elke dag 5 reacties post!)

Als ik het fout heb, verbeteer mij maar! xd

Liefs xxx Banaantje <3

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb even de rekenmachine gepakt, maar ik kom er niet uit. Hoe moet je überhaupt uitrekenen hoeveel jaar je nodig hebt op een bepaald tempo?

Liefs @NoahLovesYou 

@Tover01 moet dan 916.67 reacties per jaar plaatsen (vanaf 1000) en @Tartan14 moet er 800 per jaar plaatsen (vanaf 3000)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +18

@NoahLovesYou Stel dat je 35 reacties per week plaatst. Er zijn 52 weken, dus 35x52= 1820 reacties per jaar. Hoeveel jaar heb je met dat tempo nodig om aan bijv. 5000 te komen?   5000/1820= ongeveer 2,74 dus net iets meer dan tweeënhalf jaar.

In werkelijkheid zal het natuurlijk wat meer of minder zijn omdat je waarschijnlijk niet elke week hetzelfde aantal reacties hebt.

Reputatie 7
Badge +17

Mijn andwoord was van chatgpt wel, was heel moe dus ja

Groetjes mij @Anoniemxv