Skip to main content
Vraag

Welke profielfoto??

• November 19, 2025
  • 11 reacties
  • 166 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+13

Hoi, ik wissel nog weleens van profielfoto en vraag me af wat jullie vinden. Ik heb nu een anime karakter (Kuroko's Basketball) en mijn andere is gemaakt met canva anime style. Beide vind ik ze leuk, dus ik kan niet kiezen 🫣

Welke vinden jullie leuker? 

Bovenste ⬆️ canva anime style en onderste Kuroko 

En jullie mogen ook gewoon een reactie schrijven, dat vind ik eigenlijk leuker 😄

Liefs Yusa 😘

Welke profielfoto?

11 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

Was ik nog vergeten: ik heb Kuroko gele ogen gegeven want eigenlijk heeft ie blauwe maar dit past bij de Yusa van het boek dat ik schrijf, die heeft blauw(grijs) haar em gele ogen

Liefs Yusa 

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 19, 2025

Ik ben zelf voor de Canva animé style, die ziet er vriendelijker uit! Maar doe vooral wat je zelf wilt.

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • November 19, 2025

Hey ​@Yusa  ♥️ ik vind ze allebei erg leuk! Misschien kun je ze wel wisselen zo nu en dan 🥰. Gewoon een pf kiezen waar je op dat moment zin in hebt. 

En trouwens bedankt voor je steun in de andere topic! 😘

Liefst Tover xxx

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 19, 2025

Hoi ​@Yusa!

Ik vind de Canva anime style leuker, maar je moet het natuurlijk zelf weten! Ik kan niet in jouw hoofd kijken! 🙆🏼‍♀️

Groetjes ​@Wolkje

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

@Tover01 ja wisselen kan natuurlijk ook! Misschien vind ik over een tijdje Kuroko's Basketball niet meer leuk en doe ik die andere. Ik heb ook nog wel andere varianten op de canva anime:

De onderste 2 zijn misschien een beetje girly, maar dit is dezelfde jongen hoor! Lijkt me wel leuk om zo'n karakter in het boek wat ik schrijf te hebben. En jullie weten de naam geloof ik al ☺️ (YUSAAA) En dat karakter ziet er dus zo uit als die pfp's, met grijsblauw haar. En een beetje een girly look. Ik doe graag origineel 😄 

Nou, nu moet ik gaan! 

Liefs Yusa 😘

• December 1, 2025

De Canva sws!

-Anime Girlll ≧◡≦

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • December 2, 2025

Heyy lieve ​@Yusa ,

Ik vind ze allemaal leuk hoor, wat ​@Tover01 zegt is wel een goed idee 😊

Liefs❤

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 2, 2025

@Anime_girlll ik ga binnenkort maar eens wisselen met mn profielfoto ☺️

Liefs Yusa 😘

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 18, 2025

Hallo momenteel heb ik wel een leuke gevonden: 

Ik bedoel eig zelf gemaakt met canva animeify: een foto plus wat uitleg en je kan maken wat je wilt. Ik ga denk ik in de lente iets lente achtigs doen en misschien met oud en nieuw vuurwerk en jullie raden het misschien wel een beetje ☺️

Liefs Yusa 😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • December 18, 2025

Leuk ​@Yusa 😊😘

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • December 18, 2025

Hoi. Heel mooi hoor Yusa! Volg je gevoel, en afwisselen zoals ​@Tover01  zegt kan ook. 

Groetjes xxxx