Skip to main content
Vraag

Welke moderator heeft hard gewerkt? ;)

  • 14 July 2024
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Voor de mensen die het nog niet doorhebben, de topics van Levensbeschouwing zijn van 19 naar 83 gegaan in 1 nacht! Hard werk van een moderator, maar ik weet dus niet wie. De persoon heeft wss oude topics opgezocht en gekeken naar het centrale ow en vervolgens 64 topics overgezet !👏 

Ik wilde die persoon ff in het zonnetje zetten, 1 voor het harde werk en 2 omdat het mijn lievelingssubforum is 😁

Liefs, 
Salam

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Salam ,

 

haha, dat heb je snel door, opmerkzaam hoor! Klopt, ik heb even wat oude topics in de juiste categorie gezet nu die erbij gekomen is.

Komt jouw badge ook weer een stapje dichterbij 😉

Bedankt voor het zonnetje,

 

Groetjes Marieke

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Salam,

 

sommige zijn echte ‘diehards’  en zijn om 0148 nog mailtjes aan het versturen over een gecheckte reactie en als ik het goed heb zijn ze er dan de volgende morgen alweer 😉

 

ik weet dat de vakantietijd is aangebroken en dat het werk dan waarschijnlijk met 'minder mensen’ gedaan moet worden, maar jullie moeten ook wel om jullie zelf blijven denken natuurlijk 🙃

Ik denk dat @Salam  het ook wel eens is met mij dat @Marieke  het verdient om ook tijd te hebben om in het echte zonnetje te liggen en dan lekker even weg kan dromen….misschien zijn sommige collega's dat nu al aan het doen en dan hoop ik dat iedereen, dus ook @Marieke , binnenkort er ook tijd voor heeft...ik zou zeggen 'ga snel naar huis, als het kan, want de zon schijnt nu (iig bij ons en ik hoop ook bij jou/u)’

 

Heel veel liefs, ook aan alle andere collega's, want jullie doen het toch maar allemaal voor ‘ons allemaal' 😘

 

oh ja en dan ook nog achteloos zeggen 

….. ik heb even wat oude topics in de juiste categorie gezet nu die erbij gekomen is.

alsof het de normaalste zaak van de wereld is 🙂

en dan ook nog iets liefs erbij zetten

Komt jouw badge ook weer een stapje dichterbij 😉

 

Ik ben fan 🙌

en wat lief van jou @Salam  om dit topic te maken 😀

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan, @Marieke! Inzet wordt gewaardeerd, ook de details😁

Reputatie 7
Badge +4

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer, ik had het niet beter kunnen zeggen! Helemaal mee eens! Diehards, inderdaad👌👌👌

Reputatie 7
Badge +17

Inderdaad worden sommige mails midden in de nacht gestuurd ja. Goed werk @moderators!

Groetjes mij @Anoniemxv 

(Ps: nu blijf ik weer on topic, heb geen zin in 2 waarschuwingen op 1 dag. Niet via de mail hoor)