weet niet zeker meer😐 forum voor na de Kindertelefoon


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, lange tijd geweest dat ik hier ben..

Ik weet echt nog steeds niet naar welke andere forum ik kan gaan als ik volgens de wet hier 18 ben, ik weet nog deels enzo dat iemand had gezegt hier dat ik naar een andere kan gaan wanneer ik 18 ben ofzo.

Maar het is onbetrouwbaar voor me als ik ergens word beland is onbekend voor me.

Niet dat ik bang ben ofzo, maar het is gewoon niet bekend enzo.

Ik zit nog steeds in mijn hoofd ermee..

Ik weet nog steeds niet ermee.


10 reacties

Hey JadeGameSetPlay

 

Het forum is voor jongeren tot en met achttien. Je moet er met andere woorden pas af wanneer je negentien wordt. Na je negentiende kan je op zoek naar een forum met als onderwerp de dingen waar je mee zit, of kan je een algemener forum zoeken, zoals dit er een is. 

 

Gr. Kenshin

Hallo JadeGameSetPlay :)

Geen idee of ik dit mag opnoemen, moderators, delete dit als het niet is toegestaan.

  • FOK! 
  • Partyflock
  • Voor als je een meisje bent: Girlscene ofzo.

-TheMightySlayer <3

Ik ben een beetje verward maar ok.

Hey JadeGameSetPlay

 

Het forum is voor jongeren tot en met achttien. Je moet er met andere woorden pas af wanneer je negentien wordt. Na je negentiende kan je op zoek naar een forum met als onderwerp de dingen waar je mee zit, of kan je een algemener forum zoeken, zoals dit er een is. 

 

Gr. Kenshin

Ik dacht op 18e...

Hallo JadeGameSetPlay :)

Geen idee of ik dit mag opnoemen, moderators, delete dit als het niet is toegestaan.

  • FOK! 
  • Partyflock
  • Voor als je een meisje bent: Girlscene ofzo.

-TheMightySlayer <3

Wat zeg je nouw?!

Waar heb je het nouw over?!?!?😂😂😂😂😂😂😂😂 

Gast, praat normaal ofzo?😂😂😂😂😂

Op je achttiende mag je hier nog zijn :slight_smile:  Pas wanneer je negentien wordt, wordt van je verwacht het forum te verlaten. 

 

Gr. Kenshin

Hey JadeGameSetPlay

 

Het forum is voor jongeren tot en met achttien. Je moet er met andere woorden pas af wanneer je negentien wordt. Na je negentiende kan je op zoek naar een forum met als onderwerp de dingen waar je mee zit, of kan je een algemener forum zoeken, zoals dit er een is. 

 

Gr. Kenshin

En ook een tijd geleden dat we elkaar hebben gesproken hier he.

Da’s inderdaad een hele tijd geleden :slight_smile:  Open je graag een topic over hoe het nu met je gaat?

 

Gr. Kenshin

Da’s inderdaad een hele tijd geleden :slight_smile:  Open je graag een topic over hoe het nu met je gaat?

 

Gr. Kenshin

Echt lang uit te leggen...😅😅😅😅😅

Da’s inderdaad een hele tijd geleden :slight_smile:  Open je graag een topic over hoe het nu met je gaat?

 

Gr. Kenshin

Misschien... te lang om het uit te leggen, maar kort en krachtig kan ook, probeer ik tenminste😅😂🤷🏻‍♀️

Reageer