Skip to main content
Vraag

Weer eens een vraag aan de KT

• January 19, 2026
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+13

Hallo. Er zijn erg veel topics over dezelfde onderwerpen, met als voorbeeld de penislengte 😒 Toen ik me verveelde keek ik wat rond op het forum en ik zag een tijd geleden een moderator genaamd Finn ( ​@Finn_) die sloot al deze topics met als reden dat er al zoveel topics zijn erover. Nu heb ik andere moderators dit nooit zien doen maar ik zou het wel goed vinden als ze dat wel deden.  ​En ik vraag me af waarom één enkele moderator dit maar doet en hoe dat kan. 

Dankuwel voor de reactie!

Liefs Yusa 😘

Dit topic is gesloten

3 reacties

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • January 19, 2026

Hoi ​@Yusa ,

Dank je wel voor jouw vraag. 
Het is de bedoeling, dat alle moderators dezelfde werkwijze aanhouden. Het is in jouw voorbeeld helaas niet gelukt, waarbij iemand toch een eigen koers is gaan varen.

in de forumregels staat: 

Plaats je bericht maar één keer.

Hou het bij één topic over hetzelfde onderwerp. Dit is belangrijk voor de overzichtelijkheid van het forum.

Dit bekijken we per gebruiker. Wanneer één persoon meerdere keren over een onderwerp post,  dan zullen we de topics en reacties samenvoegen. Alle gebruikers mogen wel hun eigen topics inbrengen, ook als deze topics al meerdere keren zijn geplaatst. Wij zien dat topics en vragenlijsten over penislengte, masturberen etc. heel veel worden gepost, èn beantwoord.  Deze topics en vragen voldoen dus echt in een behoefte. Zolang de inhoud van een topic niet tegen de forumregels is, zal het topic door ons worden geplaatst.

Hopelijk is jouw vraag hiermee voldoende beantwoord?

Groetjes, Mariska

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 19, 2026

​Dankuwel voor de reactie😊

@Mariska H  dus deze moderator heeft dus eigenlijk iets gedaan wat eigenlijk niet mag volgens de "regels" voor moderators? Gewoon even voor de duidelijkheid. 

Liefs Yusa 😘

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • January 19, 2026

@Yusa

We kunnen ons voorstellen dat je hier mogelijk nieuwsgierig naar bent. Toch gaan we hier verder geen antwoord op geven. Moderators zijn vrijwilligers die in hun vrije tijd met veel inzet het forum modereren en dan gaan we niet op het forum in hoe een moderator het werk uitvoert.

In de uitleg van Mariska staat duidelijk beschreven hoe we werken en daarmee hebben we antwoord gegeven op je vraag. Omdat je vraag verder beantwoord is, sluiten we dit topic.

Groet,

Carolien