Skip to main content

Hoi, ik vraag me af of je hier ook positieve verhalen mag delen om bijvoorbeeld met mensen te praten over dezelfde intresses. Stel je vind iets leuk zoals idk schilderen ofzo ik noem maar wat, mag je dat dat hier delen en advies vragen met tips of vragen of anderen goede materialen aanbevelen?

Ik vroeg het me af omdat ik eerst vooral lastige onderwerpen deelde hier en ja k dacht miss mogen positieve dingen ook? Mr ja het is wel een forum voor lastige dingen dus miss past dat er nie tussen dus jaa k vroeg het maar xx

🩷🩷

Heyy,

Het is niet de bedoeling van het forum om te chatten over dingen, maar je mag hier wel positieve en leuke ervaringen delen die je hebt meegemaakt want hier mag je alles delen! Dat is juist heel fijn om te lezen tussen alle heftigere dingen dus als je wat leuks wilt delen ga vooral je gang!😊

Liefs, ItsJustMe <3

Hoi ​@hoi 

Je stelt een heel goede vraag. Het forum van De Kindertelefoon is een plek waar anoniem informatie en advies wordt uitgewisseld en jullie elkaar ondersteuning kunnen bieden op een specifiek onderwerp. Een topic over hobbies kan anderen inspireren en is informatief. 
@ItsJustMe al zegt, is het zeker fijn om ook positieve ervaringen en onderwerpen te delen.

We vragen wel om er goed op te letten, dat topics en reacties anoniem zijn. Dus geen namen van sportclubs, of herleidbare activiteiten.

Veel plezier op het forum.

Groetjes, Mariska 

Reageer