Skip to main content

Wat is jullie mening over de KT (kindertelefoon)?

• May 30, 2025
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Je kan hier je mening over het bel en chatsysteem (waarschijnlijk niet goed gespeld sorry daarvoor.) van KT en ook je mening over het forum.

Ook je mening over de regels en zo.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 30, 2025

Hoi, ik vind het heel goed en nuttig. En fijn dat het bestaat. Ik vind een klein dingetje wel dat het verschil maakt welke moderator er werkt hoe streng ze zijn op chatten of geen chatten. En ik vind dat soms wel erg snel iets als chatten wordt gezien, terwijl het best nog wel over het onderwerp gaat. Maar voor de rest is het erg goed en fijn! 

Groetjes Tjempie xxx

• May 30, 2025

Met bellen en chatten met KT heb ik geen ervaring dus daar heb ik ook geen mening over (het is natuurlijk wel heel erg goed dat die mogelijk er voor kinderen is). 

Het forum is niet perfect maar ik heb het in de tijd dat ik hier ben geweest ervaren als een prettige en nuttige plek. Het klopt dat de regels vrij streng zijn maar dat moet ook wel als je bedenkt dat er kinderen vanaf 12 jaar op het forum zitten. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 31, 2025

👍

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • June 1, 2025

Ik kan het wel opnoemen, maar het is zowat hetzelfde als de andere. Helemaal met ze eens!

Groetjes Lupus

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 15, 2025

Ik vind met het bellen/chatten dat de openingstijden te kort zijn. Ze beginnen pas om 11:00 en sluiten al om 21:00. Dat maakt het lastig voor mij om met ze te bellen/chatten. 

Over het forum ben ik niet altijd even tevreden. Maar het is fijn dat het er is.

xx liefs Wolf 🐺