Vraag

wat is er aan de hand??

  • 16 August 2022
  • 8 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal/kindertelefoon, 

Gisteren waren wat oude gebande topic gebruikers weer actief op het forum, eentje had een topic aangemaakt en de andere wat reacties geplaatst (het waren afscheid (aka wilhelmavemela) en Sanny) nou ontdekte ik net dat de reacties en de post zijn verwijderd. Dat vind ik heel gek, want waarom zou de kindertelefoon de gebande gebruikers dan weer op het forum toelaten? Een andere gebande gebruiker kon ook even op het forum, maar is daarna weer geband. Ik vind dit heel raar. 
 

Wat is er aan de hand?

xx Eenmeisje004 


8 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Ik ook. Wilhelmavemela wou alleen excuses aan bieden. Volgens mij voel ze nu gekwestd. Het is niet slecht bedoeld, maar ik vind het alleen een beetje raar.

Reputatie 6
Badge +3

@Eenmeisje004 

 

Je vraagt hoe het komt dat een topic van een gebruiker die eerder geband is op het forum is verwijderd. In de forumregels staat hierover het volgende:

Het is niet toegestaan voor een gebande gebruiker om een nieuw account aan te maken of om via een andere gebruiker te reageren op het forum. Wanneer een gebande gebruiker dit toch doet, wordt het nieuwe account ook geblokkeerd en/of de geplaatste topics en reacties verwijderd.

Dit is dus de reden waarom het topic verwijderd is. Doordat het topic verwijderd is, zijn ook de reacties van gebruikers die daaronder geplaatst zijn niet meer zichtbaar.

 

Groetjes,

Carolien

Reputatie 4
Badge +1

Neem me niet kwalijk, mijn ogen zijn ook niet heel goed, maar waar staat het in de forumregels? Niet dat ik vind dat u niet gelijk(u heeft gewoon gelijk) heeft, maar ik ben alleen een beetje nieuwsgierig. Sorry als de bericht een beetje brutaal is. Ik wil het gewoon even weten. U heeft gewoon gelijk, hoor. Ik wil gewoon even weten, anders kun u gewoon in de forumregels zetten. 

 

Groetjess

 

Reputatie 7
Badge +14

@Eenmeisje004

 

Je vraagt hoe het komt dat een topic van een gebruiker die eerder geband is op het forum is verwijderd. In de forumregels staat hierover het volgende:

Het is niet toegestaan voor een gebande gebruiker om een nieuw account aan te maken of om via een andere gebruiker te reageren op het forum. Wanneer een gebande gebruiker dit toch doet, wordt het nieuwe account ook geblokkeerd en/of de geplaatste topics en reacties verwijderd.

Dit is dus de reden waarom het topic verwijderd is. Doordat het topic verwijderd is, zijn ook de reacties van gebruikers die daaronder geplaatst zijn niet meer zichtbaar.

 

Groetjes,

Carolien

Hallo @Carolien_

heel erg bedankt voor uw antwoord. Ik vraag me dan toch af waarom ze dan op het forum mochten… 

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 6
Badge +3

@Nova_  Dit staat onder het kopje “Wat gebeurt er als je de forumregels overtreedt.”

@Eenmeisje004 Het kan zijn dat het niet direct duidelijk is dat het om een eerder gebande gebruiker gaat, maar zodra dit wel duidelijk is, wordt er actie ondernomen. 

Groetjes,

Carolien

Reputatie 4
Badge +1

@Nova_  Dit staat onder het kopje “Wat gebeurt er als je de forumregels overtreedt.”

@Eenmeisje004 Het kan zijn dat het niet direct duidelijk is dat het om een eerder gebande gebruiker gaat, maar zodra dit wel duidelijk is, wordt er actie ondernomen. 

Groetjes,

Carolien

Bedankt. :)

Reputatie 7
Badge +4

Heb ik weer, hoop ik elke x dat ze iets van zich laten horen, ben ik op het verkeerde moment inactief.

Hoe gaat/ging het met ze en jou?  

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve mensen. Fijn om te zien wie er nog zijn:)  Ik ben niet geband of gestraft hoor. Het ging niet zo fijn een tijd geleden en ik heb rust moeten nemen, was neerslachtig en niet happy. Maar het gaat weer beter.  Zal kijken of k weer wat vaker kom.  Ik mis jullie en het forum wel . Ik mis ook 1 lieverd speciaal. Maar alles veranderd natuurlijk. Ben nu 13 en weer wat wijzer (hum hum) ;) Maar misschien reageer ik wel weer vaker.  

Liefs Julian XxX

Reageer