Vraag

Wat is er aan de hand?

  • 21 March 2022
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Toen ik voor het laatst online was (in de kerstvakantie) was dit forum nog een vredig, rustig forum, en heb ik verschillende mensen geholpen. Nu kijk ik er op, en het eerste wat ik zie zijn berichten voor unbanns, tegen de moderatie. Wat is er ondertussen allemaal gebeurt?

 

Groetjes

Legoman


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Legoman!

Opsomming: Het begon met het topic “Hier zullen we alles delen” aangemaakt door @wilhelmavemela , dat topic werd gesloten omdat het “een chat” werd. Vele forummers waren het hier niet mee eens. TOen werd @MCES geband. Hier waren velen mensen tegen, wnt hij was een super aardig persoon. Hij werd geband, volgensmij was 1 waarschuwing onterecht, hij werd geband voor geen reden. Velen vonden dat hij een tweede kans verdiende.

De moderators deden dat dus niet, en vervolgens verlieten @Ellen, aardig persoon dat in februari of januari op het forum kwam, en @Sankonijn, iemand die tegen de strenge moderatie was en ook actief was op het forum,  het forum, vanwege de strenge moderators en regels. 

Hierna gingen velen staken, tegen de forumregels. Dit idee werd door @Wereld bedacht. Vele Forummers gingen een paar dagen staken, maar dit ging na een paar dagen voorbij. 

Door onterecht gegeven waarschuwingen zijn @Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx , @Wereld , @TheMightySlayer , en @wilhelmavemela de allernieuwste forumheld met al meer dan 1000 reacties, geband, wij zien hen 3 allemaal als forumhelden, dus we waren het hiermee oneens. 

Vervolgens verliet ook @Zelle het forum, zij had 700 reacties en was ook een nieuwe forumheld. 

Wij waren het hier niet mee eens enzo, dit was erg oneerlijk omdat de meest actieve mensen werden geband. Vandaar al die topics, de afgelopen dagen was dit niet zo erg maar vgm was de situatie het ergst rond maart 14 ofz. 

Toevoeging: vele topics waar wij probeerden de moderators te vragen hoezo zij waren geband, werden gesloten en wij vonden dit ook niet kunnen. Dit is ook een van de redenen voor de chaos. 

Ik hoop dat dit helpt! 
Groetjes, Sano07

Hoi en sommigen zeiden ook dat ze heel voorzichtig moeten zijn met hun acties of wat ze mogen doen. Zoals Julian moet zich geloof ik aan speciale regels houden omdat hij ook straf kan krijgen en anderen ook ?  Ik vind het wel raar dat een beetje gezellige elkaar op beuren topics dan niet mochten en hun strafbans kregen en er wel 1000 penis topics mogen zijn. Terwijl dat ook niet mag volgens de regels want je mag geen topic maken die al bestaat. Nou, over penislengtes, cupmaten en hoe kan ik aftrekken zijn er al zo veel. Dan vind ik het raar dat zo'n nette beleefde jongen als Julian zo voorzichtig moet zijn terwijl het barst van de bijna ranzige topics. Maar dat zal ik wel verkeerd snappen. 

Sanny xxxx

 

Wel bijzonder dat nou net mijn reactie hier ( waarin ik opmerk dat ik het raar vind dat een beleefde nette jongen als Julian een straf heeft gehad en zich zo voorzichtig moet gedragen en er tegen de regels in wel 1000 penistopics en cupmaat topics etc. zijn terwijl je geen topic mag maken die al bestaat en dat ik het raar vind dat een gezellige sociale topic niet mag en mensen daar straf voor krijgen) wordt gecheckt. Heel toevallig hoor.....
Sanny xxxxx

Reageer