Vraag

Wat is die #snelle check?

  • 10 May 2024
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hoi! Ik was een beetje op het forum aan het scrollen en het viel me op dat bij heel veel mensen hun handtekening staat: #snellecheck, #versneldecheck of #snellere check. Ik weet niet meer precies bij wie maar kunnen jullie misschien vertellen wat het betekend? Alvast bedankt!

-Ikweetgeennaam321


4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi,

Tot ongeveer een half jaar geleden (toch?) werden berichten die op dit forum werden geplaatst achteraf pas gemodereerd en dus zo nodig aangepast of verwijderd. Dat is op een gegeven moment veranderd in vooraf modereren; ieder bericht wordt nu door moderators gelezen en dan pas doorgelaten of aangepast of niet geplaatst. Dat is de check waar het over gaat. Soms duurt dat langer dan dat mensen fijn vinden en dan willen ze het graag sneller,

Duidelijk? Veel plezier op het forum. Ab W

Reputatie 7
Badge +14

Hey! @Ikweetgeennaam321 En aanvullend kan ik zeggen dat het de laatste tijd behoorlijk snel gaat! 😁💪 En ik denk dat we moesten wennen hihi ☺️ er wordt niet veel meer over geklaagd volgens mij. En @Ab W we waarderen het werk van u en collega's ook hoor!  Zeker sinds de vragenlijst voor moderatoren! 😉 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

Dus als iemand dat in hun handtekening heeft staan is dat eigenlijk een soort protestatie? Niet zo serieus maar als in dat ze willen dat de checks sneller worden?

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Ikweetgeennaam321  Ja klopt, het was vooral in het begin toen het systeem verandert werd. Maar het is intussen wel gewoon geworden. Alleen als de medewerkers van de Kindertelefoon heel druk zijn met ander werk (telefoon en chat) dan wil het forum nog wel eens langer duren tenminste ik geloof dat dat de reden is. Maar langer dan 3 uur vlgs mij niet meer. Dat was in het begin. Achja, alles moet wennen 😉

Liefs Tover xxx

Reageer