Skip to main content
Vraag

wat is "beantwoord" eigenlijk?

• April 19, 2025
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Anonieme_uil123
Forum|alt.badge.img+1

Bij elk profiel staan wat stats: topics, reacties en beantwoord. wat is beantwoord eigenlijk? Bij mijn en alle profielen die ik tot nu toe heb gezien zijn het er altijd nul.

Groetjes van de anonieme uil!

5 reacties

JanneB
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • April 19, 2025

Hoi ​@Anonieme_uil123

Wat een goede vraag! Ik weet eigenlijk ook niet waar 'beantwoord’ voor staat. Daarom zal ik je vraag doorsturen naar de community manager, zodat jouw vraag beantwoord kan worden. 

Zelf ben ik ook wel benieuwd waar het voor staat ;)

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Beantwoord is een oude feature die nu niet meer in gebruik is. Bij hele oude topics zie je soms een ✅ staan voor het onderwerp. De topic opener heeft aangegeven dat/wie de vraag heeft beantwoord. Volgens mij is dit weggehaald omdat alle antwoorden goed zijn, niet een beter dan de ander. In je profiel kon je zien hoeveel vragen je beantwoord had.

Liefs

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 20, 2025

Hey! Kijk hier: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/beantwoord-in-je-profiel-54778

Dat gaat over hetzelfde. Klopt wat ​@nieuwschierig_aapje  zegt! Niet meer in gebruik, ik denk dat het nog een standaard button is waar geen functionaliteit meer achter zit.  Liefs, Tover xxx

Robbin_
Forum|alt.badge.img+2
  • Community Manager
  • April 24, 2025

Hi ​@Anonieme_uil123 ,

Goeie vraag! Het klopt wat ​@nieuwschierig_aapje  en ​@Tover01 zeggen! 

Groetjes, Robbin (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 29, 2025

Was een oude feature die nu niet meer bestaat.

Topic opener kon vroeger kiezen wie het beste antwoord gaf op zijn topic.

En als hij je koos kreeg de topic een “✅” met jouw antwoord en kreeg je +1 “Beantwoord” op je profiel.

Is al lang weg maar hopelijk heeft dit je geholpen!