Vraag

Wat gebeurd er als ik niet naar de moderators luister?

  • 1 May 2023
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Soms grijpen de moderators in, omdat het off-topic gaat. Ik ben het er dan niet mee eens. Ik ben mijn account al meerdere keren kwijt geweest, door het invullen van valse leeftijden.(Vulde ik 16 in, maar ben pas 13). Wat gebeurt er als ik niet naar de waarschuwing van de moderators luister?

i.i.g bedankt voor het lezen en misschien antwoorden!

Ps: Ik was niet van plan het te proberen.

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Als je niet naar de moderators luistert krijg je waarschuwingen, en na 3 waarschuwingen word je gebanned.

Ja, de moderatie over off-topic en zo is soms best streng maar ik snap ook dat die regel er niet voor niks is. En het punt is dat je akkoord gaat met de forumregels als je hier een account maakt.

Hier kun je forumregels vinden:

(Het aanmaken van een nieuw account als je gebanned bent is ook tegen de regels trouwens)

 

Als je het niet eens bent met de beslissing van een mod kun je altijd een mailtje sturen naar forum@kindertelefoon.nl

 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @OnbekendeAnnoniem 

Als je de waarschuwingen van de moderators negeert dan wordt afhankelijk van welke forumregels je overtreed na 2 of 3 waarschuwingen je account geblokkeerd.
Wij hopen dat je vraag hiermee beantwoord is.

Groetjes Fem, De Kindertelefoon

@OnbekendeAnnoniem  Als tip zou ik je dan meegeven… vul je echte leeftijd in! Al snap ik niet echt hoe de KT er achter zou moeten komen dat je leeftijd vals is?

@Fem_  ik heb vanmiddag van u ook een “waarschuwing” gehad omdat ik off topic ging (sorry daarvoor 😥), maar telt dit dan dus al als 1 waarschuwing of gewoon als mededeling?

Reputatie 5
Badge +2

@TikTak 

Wanneer je een officiële waarschuwing ontvang van ons, dan heb je daar een mail van ontvangen!
Waar jij op doelt is volgens mij het bericht dat ik in het topic zelf heb geplaatst, dus dat is een berichtje van ons om jullie erop te wijzen dat het niet de bedoeling is, maar geen waarschuwing.

Groetjes Fem, De Kindertelefoon

Hey,

@tim16 Ik ben het ook met de forumregels eens, maar was gewoon benieuwd. Dat ik geen nieuw account mag aanmaken wist ik trouwens wel. Van mij mogen ze dit account ook weer verwijderen. Ik kon toen geen account aanmaken, omdat de leeftijd van mijn e-mailadres niet overeen kwam met de leeftijd die ik op het forum had ingevuld. Dus toen heb ik gewoon 16 ingevuld, want dan kon ik wel op het forum. (Sorry!). 

@Fem_  Mijn vraag is hiermee beantwoord!

 

@TikTak Ik heb nu mijn echte leeftijd ook ingevuld, maar zoals bij @tim16 al staat, lukte dat toen niet.(Geen idee hoe dat kan.) En hoe ze erachter moeten komen is heel simpel. Ze vertrouwde de leeftijd die ik had ingevuld niet, dus kreeg ik een mailtje dat ik moest bewijzen dat ik 16 was. Tja dat kan ik niet, want ik ben geen 16. Toen was ik mijn account kwijt.

 

Bedankt voor jullie reacties!

Reageer