Vraag

Wat betekent dit precies?

  • 5 May 2023
  • 33 reacties
  • 361 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ik had een vraagje? Net heb ik een reactie bij een topic geplaatst en deze is ook te zien, maar na het versturen kreeg ik het onderstaande berichtje in beeld… Ik vraag mij af waarom dit is want er is volgens mij verder niks mis met mijn reactie?

 


33 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @TikTak  en @Julian12,

 

ik weet bijna zeker dat @Julian12  gelijk heeft😉

 

@Julian12 ja klopt idd, iemand anders had dit volgens mij ook al bedacht. 

uhm ja, wie was dat ook al weer, iets met een M… geloof ik....., oh ja ik weet het al weer, ik was het zelf 😂

 

Nou alleen nog wachten op het definitieve oordeel van de KT. Ik ben benieuwd.

Misschien krijgen we bioscoopkaartjes van de KT voor onze oplossing en om te vieren dat jij weer terug bent 🙃. Welke film wil jij zien @Julian12 , mij lijkt Close wel leuk…

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Julian12 ja klopt idd, iemand anders had dit volgens mij ook al bedacht.  Maar ik had alles verzonden en zag direct dit, net als dat je te zien krijgt dat je een reactie gecheckt gaat worden . .  

Maar bedankt voor je reactie, lief dat je meedenkt!

Ja wat er kan zijn gebeurd is dat je internet eff vast liep en dat ie de pagina refreshde juist op het moment dat je net die reactie verstuurde, dat is ook zo als je bijvoorbeeld een video spel aan het spelen bent en je ping schiet 600+ dan teleporteerd je karakter ook 3 meter terug. Heel gek, maar het gebeurd nog. Laten we maar hopen dat een van die knappen koppen bij ziggo of kpn een uitvinding uitvind dat dat niet meer kan gebeuren.

 

Btw @MickeyMouse van die bios kaartjes

opzich lijkt close me ook nog wel een leuke film.

Of

Als je de hele dag naar dat rot gezang van die kut meermin "uNDer tHE SEaAa" wil luisteren omdat je zusje het leuk leek zou ik naar little mermaid gaan.

(Wat mij echt totaal niet is overkomen😐)

 

Je kan ook nog naar evil deadrise gaan als horror je ding is, who knows🤷‍♂️

Reputatie 7
Badge +17

@benebird  ja wat jij zegt is wss wel de reden. Ik ben benieuwd xd. @MickeyMouse goed plan haha 😉. Btw leuk dat jij ook nog steeds actief bent hier! 😘

 @TikTak  ik zag later ook dat het al gezegd was 😊 maar graag gedaan hoor ;)  we lezen het vast nog.

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allen,

 

er is helaas nog geen antwoord gekomen, zodra wij iets horen dan laten we het zeker weten.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Marieke,

 

dankjewel voor de update.

Misschien nog een keertje vragen, want misschien zijn ze het vergeten…..diegenen aan wie jullie het gevraagd hebben….maar misschien hebben jullie dat al lang gedaan, dus ja, waar bemoei ik me ook mee 😉

Ik bedoel, het lijkt me niet echt een hele ingewikkelde vraag of zie ik dat verkeerd…..

Ik zet mijn geld op @Julian12  en wat denk jij?

 

Ik weet dat er belangrijkere dingen bestaan, maar toch 🙃

ik vind jullie nog steeds aardig hoor, dus je hoeft je er verder niet druk om te maken.

 

Fijne avond/weekend verder.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik bedoel, het lijkt me niet echt een hele ingewikkelde vraag of zie ik dat verkeerd…..

@MickeyMouse nou, verkijk je daar niet op. Software zit vaak vol met obscure foutmeldingen. Soms weten de developers niet eens wat er precies mee bedoeld wordt. 😄

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

dat kan natuurlijk altijd nog zo zijn……. misschien dat het daarom ook zo lang duurt…..

Je maakt me (een beetje) aan het twijfelen...en als het zo is, geef ik mijn ongelijk alvast toe, maar ik blijf hoop houden dat ik gelijk heb 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

Goed dat jullie hierop terugkomen! We hadden idd nog geen antwoord gegeven. Onze excuses hiervoor!

Waar deze melding precies vandaan kwam is niet duidelijk. Er is een update geweest, dus mogelijk dat dit met opstartproblemen had te maken. Als het goed is, krijgen jullie deze melding niet meer. Mocht dit wel het geval zijn, dan horen wij dat graag!

Reageer