Vraag

Wat betekent dit precies?

  • 5 May 2023
  • 33 reacties
  • 361 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ik had een vraagje? Net heb ik een reactie bij een topic geplaatst en deze is ook te zien, maar na het versturen kreeg ik het onderstaande berichtje in beeld… Ik vraag mij af waarom dit is want er is volgens mij verder niks mis met mijn reactie?

 


33 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @TikTak , 

Goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

 

 

Reputatie 1
Badge +1

dat betekent dat je berichten niet mag kopieren (ik kan engels)

Reputatie 1
Badge +1

nou eigelijk dat wat je kopiert niet netjes is beivoorbeelt het woord sex er in heeft

 

@Melody 867  lief dat je meedenkt,  maar ik weet zelf ook wat de letterlijke vertaling is van deze zin (gedupliceerde inhoud is niet toegestaan). Het gaat er om dat ik bij een ander topic op iemand heb gereageerd en dit netjes heb gedaan, nadat het bericht is geplaatst kreeg ik dit te zien… Hieronder kun je zien wat mijn reactie was, nou daar is volgens mij helemaal niks mis mee? Geen nare woorden, en al helemaal niks gekopieerd. Vandaar dat ik aan KT vraag wat dit is...

 

Reputatie 7
Badge +7

nou eigelijk dat wat je kopiert niet netjes is beivoorbeelt het woord sex er in heeft

 

Op het Kindertelefoon.nl kun je alles bespreken. Ook seks of seksuele dingen. Seks is trouwens helemaal niet erg om te bespreken. Je ouders en volwassenen doen het allemaal hoor ;)

Het is eerder raar als je bijvoorbeeld op een hele jonge leeftijd seks hebt gehad, en dat niet tegen je ouders kwijt kunt.

Reputatie 6
Badge +3

@TikTak 

Bedankt voor je bericht, ik ken deze melding ook niet en ik ga het voor je uitzoeken. Zodra we antwoord hebben, zullen we dat hier plaatsen.

Groetjes,

Carolien

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @TikTak , @JanneB  en @Carolien_  en iedereen,

het lijkt mij vrij simpel, maar als het niet klopt hoor ik het graag @Carolien_ 

 

Volgens mij staat er gewoon dat je een bericht of topic niet vaker als 1 keer mag plaatsen, dus geen dubbele berichten of topics.

Het kan wel eens voorkomen dat je soort van ‘dubbelklikt’, dus 2 x op dezelfde reactie of topic en zeker als die niet binnen een fractie van een seconde wordt geüpload kan het dan zijn dat ie na de eerste klik toch al is geüpload en dan wordt die tweede keer klikken gezien als het (proberen)  te uploaden van een reactie of topic die al letterlijk bestaat…..

 

Ik hoor het wel of het klopt, maar ik kan niks anders bedenken.

 

@KT,

Btw, ik heb net (13.02) een topic gepost over een topic dat ik gisteravond (22.35) probeerde te posten en die sinds die tijd in de check zit, maar dat nieuwe topic zit nu ook in de check. Kunnen jullie daar ook even naar kijken. Nu maar hopen dat deze reactie niet ook in de check komt…….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @TikTak . @Carolien_ ,

 

ik heb net een reactie gepost, maar die verdween (net als 2 topics die ik gepost had...zucht) gelijk in de check.

Er is nog niks terug gekomen uit de check, maar als het (ooit hopelijk) gebeurt, dan kun je mijn reactie hierboven lezen…

Ik ben benieuwd of dit nummer 4 wordt die in de check verdwijnt….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

nou eigelijk dat wat je kopiert niet netjes is beivoorbeelt het woord sex er in heeft

 

Lijkt me niet dat het daar iets mee te maken heeft.

Geen idee wat het wel betekent. Heb die melding ook nog nooit gehad. Ik heb nog ff gezocht op de Insided community (ontwikkelaars van het forum) maar kon daar ook niks vinden.

Ben wel benieuwd wat het is.

Hey,

Die melding krijg ik ook soms en daarna is mijn topic verdwenen. En zoals @MickeyMouse al zegt verdwijnen reacties ook soms bij de check. Reacties die gewoon goed zijn.

Doei!

Reputatie 7
Badge +17

@OnbekendeAnnoniem Checks zijn random. Dat je bericht een check krijgt heeft dus niks te maken met de inhoud.

@tim16 Weet ik. Ik bedoelde dat goede reacties verdwijnen. Niet dat goede reacties gecontroleerd worden.

Reputatie 7
Badge +17

Oh, dat goede reactie helemaal niet geplaatst worden bedoel je? Ja, dat zou wel raar zijn. Volgens mij stuurt KT wel altijd een mail als ze een reactie niet plaatsen.

Maar @MickeyMouse heeft het er gewoon over dat zijn reacties een check krijgen en niet dat ze ‘verdwijnen’ en nooit geplaatst worden. Soms kan het ook gewoon wat langer duren omdat er dan even geen vrijwilligers beschikbaar zijn.

‘ik heb net een reactie gepost, maar die verdween (net als 2 topics die ik gepost had...zucht) gelijk in de check.’ dit is wat @MickeyMouse zegt. Er staat: ‘die verdween’. Er zijn reacties die een check krijgen en daarna nooit geplaatst worden.

Reputatie 7
Badge +17

Nou, dit post @MickeyMouse wel vaker als z’n berichten een check krijgen. 😉 Dat ‘verdwijnen’ moet je niet te letterlijk nemen vlgns mij.

En zoals ik al zei, KT stuurt als het goed is altijd een mail als een bericht niet door de check komt.

Maar we gaan offtopic denk ik. 😅

Dat is ook het rare want ik krijg dan geen mail. Daarom is het ook ‘verdwijnen’

Maar goed, je hebt gelijk, we gaan offtopic.

Reputatie 7
Badge +17

Dat is dan wel raar ja. Als je dat vaker hebt kun je mail sturen naar forum@kindertelefoon.nl en vragen om uitleg.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi.

 

ik weet niet of iemand behalve @tim16 mijn gecheckte reactie ondertussen gelezen heeft, want die is wel geplaatst door KT.  Je moet dan een heel eind naar boven scrollen en als je dat te veel moeite vindt kun je ook op het onderstaande linkje klikken:

 

@OnbekendeAnnoniem,

Nou, dit post @MickeyMouse wel vaker als z’n berichten een check krijgen. 😉 Dat ‘verdwijnen’ moet je niet te letterlijk nemen vlgns mij.

zo is dat. Het is een manier van zeggen dat de reactie niet gelijk zichtbaar is in het topic, omdat ie 'verdwenen’ is in de check. De reactie is niet echt verdwenen in de check, maar wel pas weer zichtbaar als ie goedgekeurd en (terug)geplaatst is door de KT

 

En zoals ik al zei, KT stuurt als het goed is altijd een mail als een bericht niet door de check komt.

klopt, het kan soms wel 18 uur duren, maar je krijg een mailtje. Als een bericht na een check geplaatst wordt, ontvang je ook een mail (tenzij je de mailtjes bij de instellingen UIT hebt gezet)…. alleen staat de reactie dan niet altijd daar waar je 'm verwacht, onderaan, maar op de plek waar ie oorspronkelijk gestaan zou hebben als ie gelijk geplaatst zou zijn. Zijn er anderen die in de tussentijd een reactie hebben geplaatst dan staan die er al onder en moet je omhoog scrollen om de reactie waar het mailtje over gaat te kunnen lezen. Tsja, zo werkt het bij de KT. Niet ideaal zou ikzeggen….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Hey,

@MickeyMouse Ik weet dat je dan een mailtje krijgt, maar ik heb nooit een mailtje ontvangen. De reactie is een week geleden ofzo al verdwenen. Bij mij staat bij de instellingen de mailtje AAN. Ik weet ook dat het niet onderaan terecht komt. Het is volgens mij wel verdwenen. Ik heb geen mail ontvangen en de reactie is nog niet geplaatst. 

Adios!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @OnbekendeAnnoniem ,

 

ik heb even voor je gekeken, maar er zijn hier geen tegengehouden berichten van jou, ook niet van een week terug. Waarschijnlijk is er dan met het plaatsen iets niet goed gegaan. Misschien kan je het nog een keer plaatsen?

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kan je daar een nieuw topic over openen of mailen naar forum@kindertelefoon.nl , want nu gaan we hier behoorlijk off-topic .

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

@Marieke  ik zag dat u een antwoord aan @OnbekendeAnnoniem heeft gegeven, maar is er ook al een antwoord op mijn vraag? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Carolien_ en @Marieke ,

 

@TikTak

Bedankt voor je bericht, ik ken deze melding ook niet en ik ga het voor je uitzoeken. Zodra we antwoord hebben, zullen we dat hier plaatsen.

Groetjes,

Carolien

 

en 

 

@Marieke  ik zag dat u een antwoord aan @OnbekendeAnnoniem heeft gegeven, maar is er ook al een antwoord op mijn vraag? Alvast bedankt.

 

Ik weet dat jullie het druk hebben met alles op en rond het forum, maar is er na ruim 3 weken al iets meer bekend over de vraag van @TikTak ?

 

Zelf had ik een idee gepost, maar ik weet niet of dat klopt.

Willen jullie er even naar kijken?

 

Alvast bedankt.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Thanx @MickeyMouse, ben ook wel benieuwd inmiddels!

Reputatie 7
Badge +17

Het ziet er uit alsof het systeem dan denkt dat je een tekst al hebt ingediend en nog eens opnieuw wilt plaatsen. Oftewel duplicated, een kopie van wat je al eerder hebt ingediend met de “verstuur”knop.

Groetjes liefs Julian X

@Julian12 ja klopt idd, iemand anders had dit volgens mij ook al bedacht.  Maar ik had alles verzonden en zag direct dit, net als dat je te zien krijgt dat je een reactie gecheckt gaat worden . .  

Maar bedankt voor je reactie, lief dat je meedenkt!

Reageer