Skip to main content

Beetje laat, maat wanneer zijn jullie ophet forum begonnen? En hoeveel jaar ook? Ik zat vanaf 27 september 1 jaar op het forum 

Groetjes Anoniemxv

Hallo,

Ik heb sinds bijna 4 maanden een account, maar keek daarvoor ook al 4 maanden op het forum.

Groetjes,

justGhast


Hoi @Anoniemxv 

Ik ben volgens mij 13 februari 2024 begonnen op het forum. De reden daarvan is dat ik het forum van de kindertelefoon had gevonden op google. Ik las toentertijd al op andere fora. Ik las een beetje op het forum, en ik dacht van laat ik ens een account aanmaken. Ik had ook een paar dipjes. Daarom dacht ik, laat ik mijn probleempjes ens delen.

Liefs,

@Wolkje 


Hey, ik zit nu een jaar en 1 maand op het forum. De reden staat in mijn eerste topic want dat is een lang verhaal.😉 Maar het hielp me zeker! 

Liefs, Tover xxx


Ik keek al langer mee op het forum, tot ik een account mocht aanmaken. Het leek me heel leuk om te doen. Ook mijn eerste 10 topics zijn vragen over het forum 😅

Groetjes Anoniemxv


Hoi hoi, ik ben in januari 22 op het forum gekomen. Met tussen pauzes vaak geweest. 

Groetjes liefs Tartan X


Heyy,

Ik kijk al best lang mee op het forum, maar durfde nooit te reageren😅

Ben een halfjaar geleden echt actief geworden hier en heb geen spijt van die keuze! Iedereen op het forum heeft mij al enorm gesteund en geholpen en ben super blij dat ik hier ben! :)

Liefs, ItsJustMe <3


Mijn eerste post was op 9 november 2022. Bijna 2 jaar geleden alweer. De tijd gaat echt snel.

Ik had het forum gevonden via Google. Ik was eigenlijk niet van plan om te reageren. Toch een account gemaakt en gereageerd. Heb er geen spijt van gehad.


hoi ik ben hier sinds 30 maart 2023 dus over een paar maanden 2 jaar. ik heb hier eerst nog een tijdje alleen rondgekeken want ik durfde geen account aan te maken… uiteindelijk toch gedaan en net als @tim16 geen spijt van.

 

heel ff random trouwens, @Tartan15 @tim16 @benebird @MickeyMouse  vormde voor mij altijd het grote jongens groepje 🙂 ondertussen hoort @Tover01 daar ook wel bij :)

 

echt totaal off topic maar boeie

 

gr Smokey


@smokey , toen ik vroeger meekeek had ik dat ook

Nu blijft ik weer on-topic hoor

Groetjes mij Anoniemxv 


Reageer