Vraag

wanneer geband door KT?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen. 
vandaag had de KT me gemaild omdat ik off-Topic was gegaan. Dat was ik ook. Stom.

maar wordt ik nu geband ofzo? Is dit een officiële waarschuwing? 

en wanneer wordt je eigenlijk geband voor de kindertelefoon? Als je drie waarschuwingen hebt? 
 

help alsjebliefttt

groet,

JooJoo


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JooJoo ,

 

geen zorgen, je hebt geen officiele waarschuwing, ik had je alleen maar gemaild om uit te leggen waar je reactie gebleven is en waarom. We verwijderen namelijk nooit zomaar reacties zonder een duidelijke reden, en zullen je daar altijd over mailen.

Wanneer iemand een waarschuwing krijgt, dan staat duidelijk in de mail ‘ je hebt een 1e / een 2e / of een 3e waarschuwing’ .

 

Hier nog een korte uitleg over de waarschuwingen, dit komt uit  topic Forumregels:

   

Wat gebeurt er als je de forumregels overtreedt?

Bij een lichte overtreding krijg je een eerste waarschuwing. Bij een tweede lichte overtreding krijg je een tweede waarschuwing. Bij een derde waarschuwing binnen een jaar of bij een zware overtreding wordt je account geblokkeerd. Je kan dan niet meer inloggen op het forum. Alleen bij het overtreden van forumregel 7 wordt je account bij een 2e waarschuwing al geblokkeerd. Waarschuwingen ontvang je altijd per mail. De moderators (beheerders) van De Kindertelefoon beoordelen of het om een lichte of zware overtreding gaat.

 

Hopelijk is het zo duidelijk?

Groetjes en nog veel plezier op het forum,

 

Marieke / De Kindertelefoon

Ja, super bedankt! U een hele fijne dag nog gewenst! 
 

Reageer