Vraag

Wachtwoord veranderen lukt niet


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi forumleden en Kindertelefoon

Ik wil mijn wachtwoord veranderen maar ik weet mijn huidige wachtwoord niet meer is er een mogelijkheid dat ik alsnog een ander wachtwoord kan krijgen

Groetjes een prinses

9 reacties

Badge +2
Hallo Prinses in nood,

Goede vraag! Wij kunnen je wachtwoord voor je wijzigen, al is het natuurlijk niet wenselijk dat je deze deelt in een post.
De vraag of er andere mogelijkheden zijn om je wachtwoord aan te passen nemen we mee naar de communitymanager, zij kan daarover inhoudelijk meer informatie geven.

We zullen terugkomen op je vraag!

Groet Roy,
De Kindertelefoon
Kunnen jullie het niet in een mailtje een wachtwoord sturen en dan kan ik hem zelf daarna natuurlijk weer veranderen naar wat ik wil is dat misschien een oplossing
Badge +2
Hallo Prinses in nood,

Heb je al de optie 'wachtwoord vergeten' geprobeerd?
Hiervoor heb je een geldig e-mailadres nodig om deze wijziging door te voeren, als het goed is kun je dan zelf je wachtwoord wijzigen.

Groet Roy,
De Kindertelefoon
Ik ga eens kijken als het gelukt is zeg ik het wel
De knop staat er alleen als je uitlogt ik ben bang dat het dan niet lukt en dat ik dan niet meer kan inloggen zijn er mischien nog meer mogelijkheden
Je zou eens op een Incognito pagina naar het forum kunnen gaan en de knop uitproberen.
Als het goed is blijft je account op het normale tablad dus gewoon actief omdat die twee zogezegd niets met elkaar te maken hebben.
Pas als je dan effectief je wachtwoord gewijzigd hebt zal het volgens mij ook op de normale pagina veranderen. Ik denk dat het zo moet lukken, maar ben er niet zeker van, dus misschien kan iemand van de KinderTelefoon dat best eerst bevestigen/ontkrachten...?
Ik ga eens kijken
Jet is gelukt bedankt lot
Fijn!

Reageer