Skip to main content

waarom zit je op het forum

• May 18, 2025
  • 9 reacties
  • 82 Bekeken

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3

Hi 

Ik vraag me altijd af waarom jullie eigenlijk op het Forum zitten. gepest, problemen, helpen?

-Koetje.123

(miss beetje prv) 

9 reacties

• May 18, 2025

Hoi

Ik vind het vooral leuk om andere mensen te helpen en soms post ik ook mijn vragen. Het is fijn om antwoorden te krijgen van leeftijdsgenoten uit hetzelfde land, want je begrijpt elkaar beter.

Groetjes van mij

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 19, 2025

Hey, ik om precies dezelfde reden als ​@Charlotte2024  😊

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 19, 2025

Heey, 

Voor mij is het forum vooral een plek waar ik ervaringen kan delen en anderen kan helpen. Soms zit ik hier ook om steun te vinden bij problemen of om gewoon met leeftijdsgenoten te praten die begrijpen wat ik meemaak. Iedereen heeft zijn eigen reden, maar het is fijn om hier een veilige plek te hebben waar je jezelf kunt zijn.

Ellen xx

• May 19, 2025

Hoi ​@koetje.123 

Ik zit hier eigelijk een beetje omdat. 

Ik een (figuurlijk) masker op heb en hier hoef ik niet te liegen. Hier kan ik gewoon mijn vragen stellen en mijn menig geven zonder dat ik me zorgen hoef te maken. 

Hier mag ik eerlijk zijn word niet tegen mij gebruikt. 

En het bevalt me prima hier iedereen is aardig en hoef me niet te schamen of zorgen maken 

Groetjes van de beetje onzekere badeend 😅

123Flowertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 2, 2025

Ik om  prc dezelfde reden als ​@Charlotte2024  en ​@Tover01 🤣

het heeft gwn een goed gevoel om anderen te helpen🤗

en ik heb zelf ook 1 topic geplaatst en toen ik das reacties op kreeg voelde ik me veel beter♥️

groetjes, ​@123Flowertje 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ik kwam in de puberteit en toen had ik wat vragen. Hier vond ik antwoorden! Ik ben hier nu vooral om andere af en toe antwoorden te geven, of tenminste wat steun.

Veel liefs!

LucaPlatypus
Forum|alt.badge.img

Hey!

(sorry voor het late antwoord)

Voor van alles, problemen die ik zelf heb (hulp vragen), hulp geven (andere mensen – proberen – te helpen), ervaringen delen, …

Groetjes! Luca (eerst was het Linden, maar ik voel me prettiger met Luca – niet echte naam ofc)

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

Hoi

Ik vind het vooral leuk om andere mensen te helpen en soms post ik ook mijn vragen. Het is fijn om antwoorden te krijgen van leeftijdsgenoten uit hetzelfde land, want je begrijpt elkaar beter.

Groetjes van mij

ja klopt vind ik ook!

het is fijn om andere te helpen + je eigen vragen kwijt te kunnen aan leeftijdsgenoten ;)

Liefs, K <3

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

Hoi 

Eigenlijk hetzelfde als ​@Tover01 ​@anoniempje1578 en @123Flowertje​  sorry als ik iem vergat

Liefs anymoymous