Vraag

Waarom zijn mijn topics niet gepost?

  • 9 October 2023
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn topics niet gepost zijn, zonder een melding te ontvangen. Dit is 1x gebeurt met mijn topic Random Vragenlijst deel 5, die heb ik daarna nog een keer verzonden, en toen lukte het wel. Maar ik heb dit nu al 2x gehad met mijn Random Vragenlijst deel 6, en dat is nog steeds niet gelukt. Toen ik hier een ander topic voor maakte, is die ook niet gepost.

Is hiervoor een reden? 

Alvast bedankt!

 

Liefs,

  1.  

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Natureflower ,

Wat vervelend dat jouw topics niet altijd geplaatst worden. Zo te zien gaat er iets verkeerd bij het posten. Wij hebben deze topics niet ontvangen, ze zijn in het overzicht in jouw profiel niet te zien. Ze zijn ook niet door ons verwijderd, daar hebben we ook een overzicht van. Ze staan ook niet in de spamberichten.

Ik geef het door aan de Community Manager. Dan kunnen we bij de beheerder kijken of die weet waar dit fout gaat.  Vragen aan de beheerder worden gebundeld, het kan dus even duren voordat we hier op terug kunnen komen 

Groetjes, Mariska 

Reputatie 7
Badge +11

Is er al nieuws? Ik merk dat steeds meer van mijn topics niet worden geplaatst, ik snap als ik nog wat langer moet wachten. Ik heb soms geen geduld :)

 

Liefs,

         M.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Natureflower ,

vandaag heb ik wel een eerdere post van je goedgekeurd. Blijft vervelend dat je dit gevoel hebt. Ik zal de Community Manager nogmaals vragen of er iets aan de hand is.

Groetjes,

Moniek

 

Reputatie 7
Badge +3

@Natureflower ,

 

Wat vervelend dat het niet lukt. Welke melding krijg je als je die topics probeert te posten? Wij zien namelijk geen topics van jou die nog niet gepost zijn.  

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +11

Ik krijg de standaard melding voor topics en reacties, maar het is erg willekeurig. Dus soms lukt het wel, en dan weer niet, ik weet nooit of ze gepost zijn, totdat ik langer heb gewacht en ze nog steeds niet gepost zijn. 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +12

Hey! Als ik het zo lees, is het dus een aanrader om de tekst die je wilt plaatsten voor de zekerheid ook even te copy’en en ergens te plakken, in je mail bijvoorbeeld. Ga ik iig vanaf nu wel doen, dan heb je je reactie of topic-tekst nog ergens achter de hand.

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +8

Heb dit ook een paar keer gehad. Heel erg lullig want ik heb het vaak niet door voor een paar nachtjes. Ik had dat toevallig toen ik een tekening wou plaatsen op een van jou topics en heb het toen pas een dag later gedaan en het lukte toen wel. Ik denk dat dit misschien ook zo'n fout is netzoals dat @mentions eruit ligt. 

Reageer