Waarom zijn de tellers van het aantal keer bekeken zo langzaam.....

  • 16 January 2023
  • 6 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

hoi iedereen,

 

uhm nou ik post iets van 20 minuten geleden (tenminste als dit topic niet eerst gecheckt moet worden en het dan langer geleden is) een rea😂ctie in het topic 

en het aantal reacties klopt wel, maar het aantal keer bekeken blijft op 0 staan….

 

 

Het valt me al dagen op dat het ‘overal’ gebeurt en na een tijdje (idk hoe lang)  lijkt het dan weer opgelost te zijn.

Kunnen jullie het ff nakijken?

 

Gr. MickeyMouse 😂

 

PS ik weet niet of anderen het ook al opgevallen is of dat ik de enige die op dat soort dingen let haha 😁


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Ik kan dat uberhaupt niet zien ( de hoeveelheid x bekeken..) wel jammer eig. Maar als het het nie doet.. heb je dr ook nie zoveel aan ;) duas nee, niet opgevallen, omdat ik het dimpelweh biet heb….

 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Jij ziet ook alles.😉 Het was me nog niet opgevallen.  Ik let nooit echt op die teller eigenlijk. 😄 Zal wel een bug zijn in de forumsoftware.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

@Mij_niet_gezien ,

Ik kan dat uberhaupt niet zien ( de hoeveelheid x bekeken..) …..

 

ik zie het ook alleen als ik op mijn laptop zie, op de telefoon kun je het niet zien, voor zover ik weet dan

 

@tim16 ,

Jij ziet ook alles.😉

 

haha, ja ik ben gwn een beetje raar denk ik 😂

 

Het was me nog niet opgevallen.  Ik let nooit echt op die teller eigenlijk. 😄

 

het is niet zo dat ik overal alle tellerstanden bij houdt, maar als ik in een topic dat al een uur bestaat en ik de 2e ben die iets post en ik zie die aantal bekeken nog steeds op 0 staan, dan trekt dat wel mijn aandacht…...dus ga ik na na een tijdje verversen en als ik  dan zie dat ie nog steeds op 0 staat klopt er iets niet, toch?

 

Btw op het moment dat ik dit typ staat in dit topic de teller op 2 reacties en 0 x bekeken,,,,,,

 

Zal wel een bug zijn in de forumsoftware.

ja, zoiets, want in het topic waarover ik post (screenshot hierboven)  is de teller al opgelopen naar 5 reacties en 35 keer bekeken. Het aantal reacties kan ik zelf controleren, maar of nu het ‘aantal bekeken’ klopt kan ik niet controleren. Het is iig wel duidelijk omhoog gegaan

 

Gr. MickeyMouse

 

PS op zich lig ik niet wakker van die tellers, maar iets klopt er niet en voordat de hele site hier ontploft kan de Kindertelefoon er miss ff naar kijken. Je gaat ook naar de dokter als je klachten begint te krijgen en niet pas als je helemaal naar de kl*te bent 🤣

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@ Kindertelefoon,

 

ik dacht eerst dat het probleem met de 'berichtenteller’ alleen bij pas nieuwe topics was (omdat het me daar als eerste opviel), maar ik zie het ook bij langer bestaande topics.

Gisteren bleef een berichtenteller na het posten van 2 nieuwe reacties en tussendoor verversen om een nieuwe reactie van iemand anders op hetzelfde topic te kunnen bekijken steeds hetzelfde……..ik weet niet na hoeveel tijd het weer goed was en eigenlijk kan ik dat ook niet, omdat ik natuurlijk niet kan weten hoe vaak een topic bekeken wordt. Het enige dat ik weet is hoe vaak ik zelf kijk en als iemand een nieuwe reactie post moet ie ook het topic bekijken….

Tot zover de berichtenteller.

Sinds eergisteren zag ik ook dat de teller van het aantal geplaatste reacties in een topic niet opliep na het plaatsen van een nieuwe reactie. Pas na verversen ging de teller omhoog. IK heb dit in verschillende topics gezien. Dat klopt toch ook niet?

 

Ik vraag me af of jullie dit al weten en of er iets aan gedaan wordt?

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MickeyMouse ,

 

ik zag dat er nog helemaal geen reactie is gegeven vanuit de Kindertelefoon, excuses daarvoor! Wel hebben we je melding gezien en het is doorgegeven aan de community manager. 

Hopelijk weten de IT-ers hier meer over.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Marieke,

 

Hoi @MickeyMouse ,

ik zag dat er nog helemaal geen reactie is gegeven vanuit de Kindertelefoon, excuses daarvoor!

 

gelukkig ben(t)  jij(u) er, kinderen helpen met echte problemen is belangrijker dan dit, dus ik dacht het komt vanzelf wel en dat is ook zo 😀 ik schiet niet zo gauw in de stress lol

 

Wel hebben we je melding gezien en het is doorgegeven aan de community manager. 

cool, ik ben benieuwd

 

Hopelijk weten de IT-ers hier meer over.

 

tjsa, ik hoop het ook, anders is het miss een idee om andere te nemen haha 😂

Nee, ze hebben er vast wel een oplossing voor.

 

Ik zie het nog steeds (ook vandaag) dat die aantal keer bekeken teller vaak achterloopt en ook dat als ik een nieuwe reactie plaats dat mijn reactie niet gelijk meegeteld wordt. Na verversen telt die aantal geplaatste berichten teller wel weer goed, verversen is niet de oplossing om de aantal keer bekeken teller altijd goed te krijgen…... dus al met al geen wereldproblemen, maar iets gaat er niet helemaal goed.

Het valt natuurlijk het meeste op bij nieuwe topics als die tellers op 0 blijven staan. Soms zijn er al 3 reactie en staat bekeken teller nog maar op 0 of 1, dus ja, dat kan niet, tenzij één persoon meerdere reacties in één keer plaatst, maar zelfs dat kan niet bedenk ik me nu, wan t je kunt maar 1 reactie per keer plaatsen...Ok, ik heb dus al wat voorwerk gedaan voor de IT-ers, de rest mogen zij doen

 

Dankjewel voor het berichtje en fijne dienst nog en alvast een fijn weekend 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

Reageer