Skip to main content
Vraag

waarom zijn alle topic-achtergronden opeens geel?

• January 9, 2025
  • 21 reacties
  • 148 Bekeken

Hoi, zonet was ik door het forum aan het browsen op mijn telefoon. Ik zag dat bij alle topic groepen de achtergrond geel was, waardoor alles heel moeilijk was om te lezen door het lage contrast op mijn telefoon. Voorheen waren alleen "gepinde” topics geel en was de rest gewoon wit.

Ik dacht eerst dat het aan mijn telefoon of browser lag, maar toen ik inlogte op mijn laptop met een andere browser was alles hetzelfde. Het hier nu wel redelijk te lezen, maar het oogt gewoon niet zo fijn.

Ben ik de enige met een glitch of hebben meerdere mensen dit ook? Of is dit een nieuwe verandering op het forum?

dit is wat ik zag. de achtergrond was geel bij alle topic groepen

21 reacties

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • January 9, 2025

Hallo ​@Charlotte2024 

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groet,

Fleur

De Kindertelefoon

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Klopt! Ik heb dit ook hoor.

Liefs 🤗

• January 9, 2025

@Fleur_ dankjewel!

de screenshot in mijn eerste bericht had ik gemaakt op mijn windows laptop met firefox . Ik zag hetzelfde op mijn android telefoon met Duckduckgo.

• January 9, 2025

Dat viel mij ook al op. Alle topics met nieuwe berichten hebben nu een gele achtergrond. Zou wel fijn zijn als dat weer uit kan.

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 9, 2025

Idd heb ik ook, heb wel gemerkt dat als je dan op dat topic hebt geklikt dat het niet meer geel is. 

Liefs

Anoniem789 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 9, 2025

Heyy,

Ik zie het nu ook idd.. Vind het geen fijn kleurtje dus hopelijk wordt het snel weer gefixt haha😅

Groetjess, ItsJustMe :)

Forum|alt.badge.img+1

Als je een ipad of iphone hebt klik op de licht instelling en dan klik true tone uit

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 9, 2025

Ik heb geen i Phone en heb het ook..

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 10, 2025

op de laptop is het ook….

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ik  heb die functie niet op mijn telefoon.. (heb een Android) ​@Anoniem Broodje 

• January 10, 2025

@Anoniem Broodje bedankt voor de tip maar dit is echt een setting van de forumsoftware die veranderd is.

Alle topics die ongelezen berichten hebben hebben nu die gele achtergrond. Hoop dat het weer uit kan want dit is niet echt goed voor de leesbaarheid.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 10, 2025

Haha terwijl ik dit lees speelt YT music “it's just an illusion” xD. Maar ik zie het ook. Vind het eig niet zo heel erg 🤗 maar als het de meeste mensen stoort hoop ik dat het opgelost wordt :)

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 10, 2025

Hoi, bij mij is dat ook zo. Het viel me eerst niet zo op maar nu wel. Misschien heeft het een reden?

Groetjes Tjempie xxx

• January 11, 2025

Hoi Kindertelefoon,

Ik denk dat er misschien iets is verandert in de CSS style van de website. Ik had even gekeken in de code met inspect element.

Ik had gezien dat deze classen voor een topic in de lijst staat. Een van deze classen zou dan mogelijk verantwoordelijk zijn voor mede de achtergrond:

qa-topic-block
topic-view
js-thread
topic-view--unread

Misschien is bij een van deze de property voor background-color of background veranderd?

de code die ik had gezien dat voor een “blokje” staat in de lijst met topics.

Groetjes van mij!

JanneB
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • January 11, 2025

Hoi ​@Charlotte2024

Wat fijn dat je zo meedenkt en zoekt naar wat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn! 

We hebben de vraag doorgestuurd zodat er naar gekeken wordt. Hopelijk kunnen ze dan zien of wat je zegt inderdaad de oorzaak is of dat het een andere oorzaak heeft. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

• January 11, 2025

@Charlotte2024 Goed uitgezocht. Die css class is idd verantwoordelijk voor de achtergrond van het topic. Misschien heeft een IT’er met de settings zitten spelen? 😅

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 23, 2025

Heb dit ook al maanden. Eiegnlijk gewoon genegeerd op mijn telefoon maar op laptop is het wel irritant ja

Groetjes Lupus

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Bij mij zijn de nu weer wit (telefoon)

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 23, 2025

Bij mij ook 

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 23, 2025

Never mind 🤣

• February 8, 2025

Ben weer online. Ik zie dat het nu gefixt is. Dank jullie wel!