Vraag

Waarom wordt ik extra gecheckt ?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik weet niet of anderen dit ook meemaken maar ik heb nu voor de  4e keer op rij  meegemaakt dat mijn eerste reactie van de avond achter de check verdwijnt en na 2 (!!) uur gewoon nog steeds niet is geplaatst.  Daarnaast merk ik dat sommige reacties  gewoon verdwijnen. Ik snap dat dat niet de bedoeling is maar het gebeurt wel.  Ik heb een licht autistisch spectrum en dat heb ik ook al een paar keer ( o.a. via mail) uitgelegd en het schijnt allemaal niks uit te maken hoe dat binnenkomt. Ik kan er in ieder geval heel slecht tegen, het voelt voor mij elke keer als die nare rode balk in beeld komt alsof er wordt gezegd: jou vertrouwen we niet. En zeker als je dat elke keer opnieuw meemaakt.  En als je dan vragen stelt en het blijft stil gaat mijn  hoofd echt duizelen en  raak ik echt in de angst van ‘waarom gebeurt dit ? ‘ 

Ik kan er niets aan doen maar dat komt zo binnen en nou hoeft de hele wereld zich niet aan mij aan te passen hoor zeker niet. Maar dit moet toch anders kunnen ?  Er zijn veel meer mensen met deze frustratie, en reacties komen gewoon soms veel te laat !  En helemaal als je er geen enkel verkeerd woord in hebt gezet of groffe dingen. Het voelt voor mij als straf krijgen terwijl je niks hebt gedaan.  Het spijt me maar ik moet ergens met dit gevoel naar toe het slaat bij mij echt naar binnen. Ik schaam me er ook voor maar toch.  Sorry allemaal ! :(

Sanny xxxxxx


10 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hai @Sanny ,

 

Ik kan je geruststellen: jij wordt niet extra gecheckt! Helaas kan ik je op dit moment niet méér vertellen over onze checks, maar ik heb onze community manager gevraagd om hier snel op te reageren. Ik hoop dat dat ook lukt. Maar probeer te geloven dat de checks gericht zijn op de berichten en niet op personen.

Hopelijk heb je nu weer iets meer plezier op ons forum.

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve Sanny, je hoeft je niet te schamen voor je gevoel, ik heb die betrekkingsgevoelens ook en ik deal er mee maar ze zijn soms heel sterk.  het is echt niets persoonlijk tegen jou die checks. Ik vind ze soms ook vervelend maar ik heb uitleg gehad en het is nooit tegen jou zelf :) geloof me. Daar is ook geen reden voor toch ? Ik weet wat je voelt, het komt binnen als je een leuk verhaal hebt getypt en je ziet de check dan denk je “heb ik iets getypt dat niet mag?” of je hebt het gevoel dat iemand jou speciaal volgt.  Maar dat is echt niet zo hoor. Ik heb het zelf weggezet met meteen aan een ander ding te denken, of als je weer dit gevoel krijgt , dan de reacties te lezen  in de Forumregesl -topic waar je al eerder vragen stelde over dit onderwerp. Ken je het hokjes-principe in je hoofd als je betrekkings problemen hebt? :) Deze hoort in het systeem-hokje. Dus dat is een ding waar je zelf de controle over los moet laten omdat je die niet kunt hebben. Bij mij heb ik dit in dat hokje gezet zodat ik accepteerde dat het, net als regen of kou, iets is waar je even niets aan kunt doen, en dan dus beter even 10 tellen kan doen en meteen weer iets heel anders doen.  Zie het dus als een situatie waar je geen vat op hebt en die je gewoon kan ondergaan, al het andere blijft hetzelfde.  Het is een oefening maar het kan wel. Ik kon het ook ;)  En lieve meis, je hoeft er echt niet om in paniek te raken of bang te zijn. Het is iets dat er bij hoort en niet anders kan worden. En het is niet persoonlijk,   Lukt je dat ?   Je bent een heel belangrijk forumlid hoor.  Wees sterk wees lief weet je nog ? ;)

Groetjes liefs Julian X

Hey lieve @Britta  en lieve @Julian12  dank u en je wel. Ik heb soms mijn hypers en ik vind het heel moeilijk. Ik zal zeker jullie woorden ter harte nemen. Ik huil van schaamte om mijn paniek ja ik weet dat het niet hoeft :) en idd Julian ik ken de oefening ik ga het inprenten met de ontspanningsoefening samen. Je bent een lieve jongen.

Dankjewel voor jullie geruststellende woorden het helpt me !

Ohja en @Britta   excuses voor de chat in de vragenlijst ik zal het niet weer doen. 

Sanny xxxxx

@Sanny Hey, schaam je niet! Het is allemaal oké. Ik hoop dat je je goed voelt! We vinden je allemaal heel aardig.

@Bazo dankjewel ! Doet me goed :) 

Ik jou ook ! 😘

Sanny xxxxx

@Sanny :)

Reputatie 7
Badge +3

@Sanny Wat vervelend dat je de checks zo ervaart. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als jouw berichten een check krijgen. Vanwege de veiligheid van het forum kunnen we niet te specifiek ingaan op de methode die gebruikt wordt. Wel kunnen wij  je verzekeren dat het niet tegen jou persoonlijk gericht is. Het is niet zo dat we bepaalde personen in de gaten houden.

Fijn dat je anderen ondersteunt via ons forum, ik hoop ook dat je dat blijft doen, en weet dat als je bericht aan de forumregels voldoet deze zeker geplaatst wordt en dat wanneer dit niet het geval is, je hier altijd over bericht wordt. 

 

Luuk

Dag meneer @Luuk   dankuwel. Ik zal het goed in de oren knopen en nogmaals het spijt me van de paniekaanval ik zou willen dat ik ze niet kreeg dan. Ik volg de raad van Julian en Britta en u op. 

Groetjes Sanny 

Reputatie 7
Badge +19

Ik vind dat echt heel spijtig voor je je hebt heel veel pech ik heb geluk want ik heb al een paar DAGEN GEEN checks gehad.

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Hi,

Volgens mij word een topic/reactie gecheckt als er bepaalde woorden instaan. En er word soms iemand random uitgepikt.

Grtz,

Noah

Reageer