Skip to main content
Vraag

Waarom sluiten jullie zoveel topics?

  • 5 August 2024
  • 7 reacties
  • 76 Bekeken

Waarom sluiten jullie zoveel topics met een link om soort gelijke topics te zoeken? Ik dacht juist dat ook al hebben heel veel Topics dezelfde vraag jullie ze niet sluiten

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hallo @Anoniemxv ,

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Yasmin, de Kindertelefoon


@Anoniemxv ,

Topics worden gesloten wanneer het de kant op gaat van een blog (meer uitleg lees je in dit topic) of wanneer een topic off-topic gaat. Vaak staat deze reden, of een andere reden waarom het topic is gesloten ook onderaan het topic. Wat bedoel je precies met topics die wij niet sluiten?

Groetjes,

Robbin (De Kindertelefoon)


Dit bedoel ik. Dit gebeurt steeds vaker

 


@Anoniemxv ,

Topics worden gesloten wanneer het de kant op gaat van een blog (meer uitleg lees je in dit topic) of wanneer een topic off-topic gaat. Vaak staat deze reden, of een andere reden waarom het topic is gesloten ook onderaan het topic. Wat bedoel je precies met topics die wij niet sluiten?

Groetjes,

Robbin (De Kindertelefoon)

O las het verkeerd. Ik las ergens dat ook al heeft een topic een vraag die al 1000 keer gesteld is, alsog word geplaatst omdat die vraag voor iedereen speciaal is

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hey @Anoniemxv 

Je vraag is al beantwoord, maar ik wil even nog wat toevoegen.

Liefs Anoniema

 


@Anoniema , niet alle , maar sommige

Groetjes mij @Anoniemxv 


@Anoniemxv Ligt ook een beetje aan de mod denk ik. De meesten laten idd de vragen die al 1000 keer zijn gesteld wel door. Anderen zijn weer iets sneller met een topic sluiten. (Wat mijn betreft mag er ook wel een ban komen op penislengte topics, maar ja…😅)


Reageer