Vraag

Waarom reageren mensen op hun eigen topics?

  • 14 February 2021
  • 8 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen.

Ik zie best vaak dat mensen op hun eigen topics reageren.

En dan doen alsof het een andere reactie is.
 

Eerst dacht ik dat ze zich gewoon verveelden ofzo.
Maar het gebeurt steeds vaker.

 

Is dit een visuele glitch misschien?

 

-Ze hebben altijd allemaal een standaard profielfoto (alleen een letter) als dit gebeurt.
-Dezelfde naam, profielfoto en auteurs-icoontje


Glitch of echt?


8 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hallo,

Goede vraag! Daar weer ik ook niet gelijk het antwoord op. 
Ik ga het doorgeven en we gaan hier naar kijken. Wanneer we meer weten dan laten we dat uiteraard weten. 

Dank je wel voor het meedenken en succes nog op het forum! 

Groetjes,
Elena
De Kindertelefoon

Bedankt voor de snelle reactie!

Reputatie 5
Badge +6

Die kinderen doen het gewoon voor de grap, het zijn ook vaak accounts met 1 reactie ofzo, inderdaad best wel vervelend, maar na een 3 reacties zijn ze alweer weg… 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Elena,

Kan het zijn dat je dit vooral ziet met gebruikersnaam Anonymous? Dat is de naam die gebruikt wordt voor accounts waarvan de gebruiker heeft gevraagd om zijn, of haar, account te laten verwijderen. Ook van gebruikers die te oud zijn geworden, verandert hun gebruikersnaam in Anonymous. Bij  oudere topics zie je dan al snel meerdere reacties met deze gebruikersnaam.

Het kan natuurlijk ook, zoals @Flopflop14 zegt, dat dit soms voor de grap wordt gedaan.

groetjes, Mariska

De Kindertelefoon

Volgens mij gebeurt het vaak met Anonymous ja.
Het is alleen raar dat het ook allemaal met het “reactie door de auteur” label altijd bij staat.

Reputatie 6
Badge +3

@Nightmare 

Ik kan me voorstellen dat dit verwarring geeft. Wanneer een account van een gebruiker verwijderd wordt, krijgt dit account standaard de anonymous . Als zo'n gebruiker een topic gestart is, krijgt dus anonymous het label auteur. Nu kan het zijn dan gebruikers die gereageerd hebben ook verwijderd zijn en dus ook de naam anonymous hebben gekregen. Dan denkt het programma dus dat dit ook de auteur is, maar dat is dan niet het geval.  Daardoor lijkt het alsof de auteur op zichzelf reageert, maar dat is niet zo. 

Ik hoop dat het zo duidelijker is, maar laat het anders vooral weten.

Groetjes,

Carolien

@Carolien_ 

Heel erg bedankt

Reputatie 5
Badge +5

ik doe het meestal als zelfreflectie… en om de personen te laten zien dat ik ze wardeer… ik heb zelf echter maar 1 acount en geen extra of andere acounts

 

Reageer