Vraag

waarom moet je toestemming vragen aan je ouders om het gedeelte sexualiteit te bezoeken


Reputatie 3
Badge +3

Ik heb wel eens een vraag over sex en dan wil ik het Gedeelde sexualiteit bezoeken maar dan komt er te staan dat de site ge blokkeerd is en dat ik toestemming moet vragen aan mijn ouders maar waarom is dat

 


4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Coole Haan 2.0 ,

Wat goed dat je deze vraag stelt! Voor onze website heb je geen toestemming nodig vanuit je ouders. Zou het kunnen zijn dat je ouders een soort kinderslot/internetfilter hebben op pagina's die over seks gaan? 

Meer informatie kun je op deze site vinden: https://www.webwijzer.nl/beveiliging/internetfilters.html

 

Groet,

Renske (De Kindertelefoon) 

 

Reputatie 3
Badge +3

Oke bedankt ik heb trouwens ook al een manier gevonden om de blokkade te omzeilen door in te toetsen in de zoekbalk hoe moet je aftrekken en dna komt ie met topics en dan staat daar een oranje blokje in net sex en als je daar op klikt dan kom je er als nog

Reputatie 3
Badge +3

*tags

Heb ik ook. Dat kunnen ze gewoon doen. Daar kan de KT niets aan doen. Anders moet je even aan je ouders vragen of dat er af mag. Dat je oud genoeg bent. 

Reageer