Vraag

Waarom kan je geen @ weghalen want ik word er boos van

  • 12 May 2024
  • 8 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Als ik zeg Groetjes mij @Anoniemxv doe klik ik soms verkeerd maar dan kan je het niet meer weghalen. Ik had een keer inplaats van @Anoniemxv @Tover01 gedaan. En ik kan @Tover01 niet meer weghalen! Ik neem aan dat dat gewoon op laptop kan alleen niet op telefoon 

Groetjes mij @Anoniemxv 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Dat klopt dat heb ik ook. Niet meer weg te krijgen of deleten of backspacen. Het enige dat dan nog kan is de pagina verversen en dan OK klikken als de vraag komt of je de pagina wil verlaten.  Vooral als je veel tekst hebt en dat niet opnieuw wilt doen. Kopieer voor de tijd nog wel even de tekst, die tekst plakken in een notitie en de @  weg halen.. Best wel vervelend en ingewikkeld maar anders krijg je het niet weg. 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @Anoniemxv

Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je een foute '@’ niet meer kan weghalen. Mogelijk is er inderdaad een verschil tussen de laptop en telefoon. 

Misschien dat een andere forumgebruiker al heeft ontdekt hoe je het ook op de telefoon aan kan passen/weghalen. 

Ik zal het in ieder geval doorgeven aan de Community Manager.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Anoniemxv ,

Ik krijg het op de telefoon ook niet makkelijk weg maar heb wel een manier gevonden, alleen werkt het niet altijd.

Als je een paar letters achter de @tag te zetten, dan die tags+letters te selecteren en op enter te drukken.

Dus bv zo @Tover01 ghgh en dat dan selecteren en op enter drukken .

 

Reputatie 7
Badge +14

Ik doe het net asls wat @Jesse08 zegt.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +15

@Jesse08 , ik heb dan al geklikt dat het geel word, dus dan werkt dat niet meer. En @JanneB , fijn dat het naar de community managers is gestuurd!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +8

Heyy heyy! Ik denk dat de systeem van je telefoon daar ook mee te maken heeft:), want ik heb namelijk IOS, dus een iphone en ik hoef eigenlijk alleen maar 2 keertjes te klikken op wissen dan is de naam al weg! (Maar zo fijn is de IOS systeem ook weer niet hoor haha! Het ligt ook een beetje aan mij, maar ik druk zo vaak per ongeluk op verversen, omdat dat heel dichtbij de knop verstuur zit! Ach…Pech, reactie weg! ) Het is idd vervelend maar ik denk niet dat de KT er heel veel aan kunnen doen… Ik hoop natuurlijk dat ze een oplossing vinden, maar wat @Jesse08 is super slim!

Liefs xxx Banaantjeeee<333

Reputatie 7
Badge +3

@Anoniemxv 

Ik kan me goed voorstellen dat dit frustraties geeft. Dit heeft inderdaad met de mobiele versie op je telefoon te maken. Dat kunnen wij niet aanpassen. Gelukkig zijn er wel tips van andere gebruikers gekomen. Ik hoop dat deze tips de frustraties wat minder kunnen maken. 

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +15

@Carolien_ , jammer maar oke

Reageer