Vraag

Waarom is mijn topic hier zullen we alles delen gesloten?!

  • 28 February 2022
  • 25 reacties
  • 239 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Je ziet het hierboven Waarom is mijn topic hier zullen we alles delen gesloten?!


Dit topic is gesloten

25 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Zo jammer, sorry echt sorry dit komt door mij😓

Reputatie 7
Badge +19

Hoezo door jou?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi,

Een topic wordt alleen gesloten als er regels zijn overtreden én het topic niet meer nuttig is voor andere gebruikers. In dit geval zijn er veel reacties verwijderd.
Een nieuw topic mag blijven bestaan zolang aan de forumregels gehouden wordt. 

Groetjes, Esther van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

KT hebben jullie hier een verklaring voor?

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben bang dat de kt het ‘spammen’ niet zo leuk vond.. we gebruikten het topic meer als chat maar dat is natuurlijk niet de bedoeling 

Reputatie 7
Badge +7

Wel jammer dat ie weg is

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb een nieuwe aan gemaakt daar zul je lezen wat er is gebeurd: hier zullen we alles delen 2.0

Oh er zijn mensen weg ? Ik las dat er mensen zijn geband ? omg ! wat jammer dat het zo ver kwam :( heel heel verdrietig.

Ongelooflijk. #ModerationFailure

Hoi,

Een topic wordt alleen gesloten als er regels zijn overtreden én het topic niet meer nuttig is voor andere gebruikers. In dit geval zijn er veel reacties verwijderd.
Een nieuw topic mag blijven bestaan zolang aan de forumregels gehouden wordt. 

Groetjes, Esther van De Kindertelefoon

Dus we mogen geen fun hebben op het forum? Nou, het is weer duidelijk hoor. Ik vind het walgelijk om 1,000+ reacties te verwijderen spontaan. De andere moderators vonden het ook prima, toch? Dus wat is dit nou weer. Ik vind het zelfs tot op het schofterige af om zomaar in een keer dit te doen. Terwijl het eerst wel gewoon mocht.

Reputatie 7
Badge +14

@TheMightySlayer Ben het helemaal met je eens. Dit is absurd. Heeft de KT ons gewaarschuwd in het topic dat ze hem zouden verwijderen? Weet iemand dat? 
 

xx Eenmeisje004 

Zo ver ik weet niet, maar ik weet het niet zeker. En de rest van het moderatie-team vond het wel okay. Alleen een of andere moderator @EstherE vond het nodig om het te verwijderen. Ik heb er geen goed woord voor over.

Ik had een sarcastische opmerking gemaakt richting een moderator van '’wees trots, je bent de enige die hier om klaagt, echt, wees trots''. En deze is verwijderd. Gewoon censuur. Dit hele incident vind ik toch wel een dieptepunt in de bijna 27 maanden dat ik op het forum zit. 

misschien is het beter dat die Topic weg is 

want wij gingen steeds daar chatten

Ik ben het daar dus niet mee eens. Het topic is een bron van inspiratie, en was ervoor om mensen goed te laten voelen. Het was een gezellig topic. En we vielen er niemand mee lastig.  Het is ook '’chatten'’ dat ik nu op jou reageer als voorbeeld. Dus ja, ik laat zeker weten aan het forum dat ik het er niet mee eens ben. En de rest van het mod-team vond het prima tot dat een of andere strenge moderator het topic verwijderde… 

Reputatie 7
Badge +17

Eens met jullie !  Dit gaat veel te ver. En alleen maar omdat lieve mensen elkaar willen opbeuren. We zitten niet voor niks op dit forum. En wat zie je ?  Straf omdat je er voor elkaar bent. Ik begrijp dat niet. Echte overtredingen kun je aanpakken maar dit is te raar.

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

De reactie van Sankonijn bij forumregels= ijzersterk.

De reactie van Sankonijn bij forumregels= ijzersterk.

Zeker, Sankonijn heeft zeer goede punten. En dan te bedenken dat mensen een ban krijgen en topics worden verwijderd, terwijl '’kinderen uit noord-brabant die willen afspreken voor seks'' slechts een waarschuwing krijgen. Ik vind het gewoon domweg schofterig. Ongelooflijk. Hallucinant. Geen goed woord voor over. Falende moderatie.

Wat heb ik gemist ???????

Waarom heeft @Sankonijn hier iets mee te maken????

Waarom heeft @Sankonijn hier iets mee te maken????

Die heeft een bericht geplaatst met zeer goede punten over de gebreken van de moderatie hier.

Wat heb ik gemist ???????

Samenvatting:

Topic met ruim 1000 reacties verwijderd voor onzinredenen door een strenge mod. Forummers daarvoor verbannen. Meten met 2 maten door bepaalde deelnemers wel en niet een straf te geven. Falende moderatie.

en wat heb ik gemist ????

een uitleg !!!

ik snap nu echt niks meer van

Ok

jullie hebben gelijk dat de moderator een beetje te ver is gegaan

 

Zelle

Reputatie 3
Badge +1

Dit topic wordt gesloten, zie hier de uitleg daarvan: 

Groetjes, 
Rob
De Kindertelefoon