Skip to main content

Waarom is het forum zo geil?

• October 13, 2025
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Meris
Forum|alt.badge.img+5

Eerst: geen haat naar de mensen! Iedereen mag zichzelf zijn maar er zijn mij een paar dingen opgevallen, en die wil ik graag delen.

Ik heb veel topics met als thema "seks" gezien. Ik begrijp dat dit een gecompliceerd antwoord is, maar titels zoals "Ik heb seks met me juf" of "wanneer voel je je geil" "wanneer trekken de boys af" Vind ik wel een beetje... vreemd, snap je?

Ik bedoel, ik zie letterlijk "Pop The Balloon" maar dan op dit forum gebeuren.

Alsnog, geen haat naar iedereen! Soms heb je ook rare vragen, en die kun je zeker stellen.

De meest veelgebruikte tags zijn letterlijk "aftrekken," "seks," en "masturberen."

Please, be yourself but not this horny y'all..

Dit topic is gesloten

1 reactie

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • October 13, 2025

@Misty. 

In je topic geef je  aan je bepaalde topics vreemd vindt. Hier is in andere topics al aandacht aan besteedt en antwoord opgegeven. Zie de topics: 

Duidelijkheid over topics en onze forumregels | Kindertelefoon Community ,  Over de "vragenlijsten" | Kindertelefoon Community en Waarom is het kindertelefoonforum zo? | Kindertelefoon Community

Het kan natuurlijk voorkomen dat je topics en/of reacties tegenkomt waarin jij van mening bent dat deze niet aan de forumregels voldoen. Er zijn namelijk ook nog oudere topics te vinden die van vóór de huidige forumregels zijn. We waarderen jullie inzet om het forum veilig en anoniem te houden en je kunt ons dan ook helpen door deze topics en/of reacties te rapporteren. We kijken dan opnieuw naar het betreffende topic of reactie en bepalen of er wel/geen actie nodig is.

Daarnaast willen we ook aangeven dat klachten over het forum en/of ons beleid niet op het forum zelf worden behandeld, maar dat je deze kan insturen via onze klachtenregeling. Kijk voor meer informatie: Huisregels.

Omdat we hier al in meerdere topics antwoord op hebben gegeven, sluiten we dit topic.

Groet,

Carolien