Hoi @Ikbenzeerannoniem. ,
allereerst excuses voor het zeer late antwoord, ik ben bang dat de vorige moderators jouw vraag over het hoofd hadden gezien.
De Kindertelefoon probeert zoveel mogelijk open te zijn op die tijdstippen dat de meeste aanvragen voor telefoon of chat binnenkomen. De meeste mensen willen tussen 11 en 21 uur contact met ons, dus daarom hebben we onze openingstijden daarop aangepast. Jammer dat het voor jou daardoor lastiger is om contact met ons op te nemen. Wel zijn we 7 dagen per week open, dus misschien kan je het in de weekenden of vakanties eens proberen. Of als je wel op de computer mag, dan zou je kunnen chatten via de website.
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Tbh vind ik de openingstijden ook echt wack
Hoi @jaivy ,
dat snap ik, het zou mooier zijn als we wat langer open zouden kunnen zijn. Daar wordt ook regelmatig over gesproken intern. Tot nu toe blijkt het nog niet mogelijk, onder andere omdat de Kindertelefoonmedewerkers vrijwilligers zijn en niet veel vrijwilligers zo laat op de avond willen/kunnen werken.
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
@Marieke,
Tja, vind het wel echt slecht. KT sluit zelfs locaties terwijl er vrijwilligers te kort zijn. Deze vrijwilligers van de locaties wilde niet eens weg.
https://www.trouw.nl/binnenland/kindertelefoon-sluit-locaties-tot-verdriet-van-vrijwilligers-kind-wordt-de-dupe~b8fedb3b/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F
Slecht wel…. Het zou chill zijn als het tot later open kan blijven maarjaaa
Ja, het zou mooi zijn als je vroeger in de ochtend ook al kon bellen/chatten, maar ja, als de vrijwilligers er niet voor zijn houdt het op. Jullie doen allemaal je best en meer kun je niet doen.
Dat zo’n locatie sluit is wel heel slecht idd. Vooral als je dan leest dat de directeur ff €113.000 per jaar verdient.
Ja ik heb of geen tijd of vergeet dat het tussen dit en dat is en daardoor moet ik weer zon topic maken en daar reageert bijna niemand op heb ik nu ook weer