Skip to main content
Vraag

Waarom direct account verwijderen?

• October 11, 2025
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Waarom maken sommige mensen een topic aan en laten dan gelijk hun account verwijderen? Wat voor zin zou dat hebben vraag ik me dan af. Daarnaast kan het misleidend zijn voor mensen die reageren. Ze denken dat de TS (anonymous) nog actief is, maar die is al weer van het forum af.

xx liefs Wolf 🐺

7 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • October 11, 2025

Ja die snap ik ook niet dan vraag ik me echt af of het bericht wel  serieus is .

• October 11, 2025

Ik zie het hier meer en meer gebeuren !   Vraag stellen en dan verdwijnen (in de hoop anoniem te blijven??)

Moderators kunnen dit misch wel checken ? Nieuwe regel: als iemand een account maakt, een topic post en na dat het topic erop staat, vragen om het account te verwijderen : KT verwijder dan meteen ook het topic. want de KT doet 3 x een interventie: account goedkeuren, topic goedkeuren, en account direct verwijderen.  

werk aan de winkel voor de communitymanager weeral      

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • October 11, 2025

Vraag ik me ook af. Zie het de laatste dagen veel. 

En meestal zijn het van die seks topics. Dus ik denk dat ze wachten tot het topic geplaatst is en dan gelijk hun account laten verwijderen, omdat ze hun naam niet boven zoiets willen staan.

XXX Yusa 

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • October 11, 2025

Hoi,

Goed dat jullie meedenken. 

Onze regels zijn gericht op het veilig houden van het Forum. We vinden het heel belangrijk dat je hier anoniem bent, want dan kan je vragen stellen en reacties geven zonder daar thuis of op school op aan gesproken te worden.

Je kunt altijd besluiten om jouw account te laten verwijderen, daar kun je hele goede redenen voor hebben. Topics die we hebben doorgelaten laten we staan want het kan dat anderen daar iets aan hebben of aan de reacties die er op kwamen. Een goede reden om een topic wèl te verwijderen is voor ons dat jouw anonimiteit in gevaar komt.

Dat niet alle Topics even interessant zijn is voor ons geen reden om ze te verwijderen want wie bepaald dat tenslotte.

Veel plezier verder op het Forum.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 11, 2025

En meestal zijn het van die seks topics. Dus ik denk dat ze wachten tot het topic geplaatst is en dan gelijk hun account laten verwijderen, omdat ze hun naam niet boven zoiets willen staan.

Interessante theorie, maar ik vraag me dan wel af waarom? I mean, we zijn allemaal anoniem hiero. Dus je naam zou sws anoniem zijn en dan toch niet uitmaken wat er boven staat?

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • October 12, 2025

@Wolf ineens zie ik echt heel veel van die topics: van 5 uur geleden tot 15 uur geleden: ze zijn erg vergelijkbaar en ik zag dit nooit eerder en nu ineens 5 per dag ofzo.

Dus ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat sommige dezelfde gebruiker zijn. Ik kan het ook mis hebben hoor.

XXX Yusa 

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 11, 2025

Gewoon niet op reageren waar zo snel mogelijk weer hun account laten verwijderen dan is die topic snel weer in vergeet hoek.